„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Mercedes-Benz“ inovatyvią sistemą diegs ir senesniuose savo sunkvežimiuose

Kelionės valdymo sistema „Predictive Power Control“ (PPC), galinti „planuoti į priekį“ – jau diegiama „Mercedes-Benz Actros“ vilkikuose. Tačiau jau šį pavasarį šią sistemą, sumažinančią sunkvežimio degalų sąnaudas papildomais 5 procentais, bus galima diegti beveik visuose Mercedes-Benz Actros, Antos ir Arocs sunkvežimiuose visoje Europoje.
„Mercedes-Benz Actros“
„Mercedes-Benz Actros“ / „Mercedes-Benz“ nuotr.

Sistemos diegimas atsiperka vos per kelis mėnesius

Ši nauja vairuotojui padedanti sistema geriausiai atsiskleidžia numatydama įkalnių ir nuokalnių nuolydžius ir, turėdama visą kelio topografinę informaciją, gali reaguoti parinkdama mažiausias degalų sąnaudas užtikrinantį režimą.

Skaičiuojant, kad vienas sunkvežimis per metus nuvažiuoja apie 130 tūkst. kilometrų ilgo nuotolio reisuose ir sutaupoma apie 5 proc. degalų, tada galima įvertinti, kad PPC diegimas atsipirks daugmaž per 8 mėnesius, o vėliau neš sunkvežimio valdytojui ekonominę naudą. Taip pat atitinkamai sumažės ir aplinkos tarša CO2 dujomis.

Planuojama, kad Vokietijoje šios sistemos diegimas gali kainuoti iki 2 tūkst. Eurų (be pridėtinės vertės mokesčio).  Taip pat PPC padeda sumažinti sumažinti ir kitas eksploatacines išlaidas, tad atsipirkimo laikas dar labiau sutrumpėja.

„Mercedes-Benz“ nuotr./„Predictive Power Control“
„Mercedes-Benz“ nuotr./„Predictive Power Control“

Senesniems sunkvežimiams – naujausia technologija

„Predictive Power Control“ sistemą galima diegti visuose Actros, Antos ir Arocs serijos sunkvežimiuose, kurie buvo registruoti nuo 2012 metų rugpjūčio ir yra valdoma per automatinę „Mercedes PowerShift 3“ greičių dėžę. Įdiegta technologija veikia kaip GPS pagrindu paremta kruizo kontrolė, tačiau PPC reguliuoja ne tik sunkvežimio greitį. Ši sistema apdorodama trimačius žemėlapius parenka tinkamiausią greitį, pavaras bei kitus nustatymus atitinkamam kelio ruožo momentui.

PPC sistemoje patalpinta daugiau nei 300 tūkst. kilometrų trimačių kelio žemėlapių iš visos Europos. Tai sudaro apie 95 procentus visų Europos greitkelių ir magistralinių kelių – nuo Suomijos iki Portugalijos ir nuo Airijos iki Graikijos. 

2012 metais pasirodžius šiai „Mercedes-Benz“ technologijai naujuose Actros sunkvežimiuose pervežimų įmonės netruko įvertinti teikiamos naudos. Skaičiuojama, kad dabar beveik 2/3 visų „Mercedes-Benz“ parduodamų sunkvežimių ilgiems nuotoliams yra parduodami su šia papildoma technologija. Sunkvežimių aikštelių valdytojai šią sistemą įvertina tiek dėl kuro sąnaudų, tiek dėl mažėjančios aplinkos taršos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs