Sistemos diegimas atsiperka vos per kelis mėnesius
Ši nauja vairuotojui padedanti sistema geriausiai atsiskleidžia numatydama įkalnių ir nuokalnių nuolydžius ir, turėdama visą kelio topografinę informaciją, gali reaguoti parinkdama mažiausias degalų sąnaudas užtikrinantį režimą.
Skaičiuojant, kad vienas sunkvežimis per metus nuvažiuoja apie 130 tūkst. kilometrų ilgo nuotolio reisuose ir sutaupoma apie 5 proc. degalų, tada galima įvertinti, kad PPC diegimas atsipirks daugmaž per 8 mėnesius, o vėliau neš sunkvežimio valdytojui ekonominę naudą. Taip pat atitinkamai sumažės ir aplinkos tarša CO2 dujomis.
Planuojama, kad Vokietijoje šios sistemos diegimas gali kainuoti iki 2 tūkst. Eurų (be pridėtinės vertės mokesčio). Taip pat PPC padeda sumažinti sumažinti ir kitas eksploatacines išlaidas, tad atsipirkimo laikas dar labiau sutrumpėja.
Senesniems sunkvežimiams – naujausia technologija
„Predictive Power Control“ sistemą galima diegti visuose Actros, Antos ir Arocs serijos sunkvežimiuose, kurie buvo registruoti nuo 2012 metų rugpjūčio ir yra valdoma per automatinę „Mercedes PowerShift 3“ greičių dėžę. Įdiegta technologija veikia kaip GPS pagrindu paremta kruizo kontrolė, tačiau PPC reguliuoja ne tik sunkvežimio greitį. Ši sistema apdorodama trimačius žemėlapius parenka tinkamiausią greitį, pavaras bei kitus nustatymus atitinkamam kelio ruožo momentui.
PPC sistemoje patalpinta daugiau nei 300 tūkst. kilometrų trimačių kelio žemėlapių iš visos Europos. Tai sudaro apie 95 procentus visų Europos greitkelių ir magistralinių kelių – nuo Suomijos iki Portugalijos ir nuo Airijos iki Graikijos.
2012 metais pasirodžius šiai „Mercedes-Benz“ technologijai naujuose Actros sunkvežimiuose pervežimų įmonės netruko įvertinti teikiamos naudos. Skaičiuojama, kad dabar beveik 2/3 visų „Mercedes-Benz“ parduodamų sunkvežimių ilgiems nuotoliams yra parduodami su šia papildoma technologija. Sunkvežimių aikštelių valdytojai šią sistemą įvertina tiek dėl kuro sąnaudų, tiek dėl mažėjančios aplinkos taršos.