Problemos, kaip ir VW atveju, iškilo Jungtinėse Valstijose. Jų objektas – „BlueTec“ dyzeliniai varikliai, reklamuojami kaip vieni ekologiškiausių visame pasaulyje.
Kaip teigiama JAV Naujojo Džersio teismui pateiktame ieškinyje, „Mercedes-Benz“ dyzelinių variklių azoto oksido kiekio išmetamosiose dujose mažinimo sistema išsijungia prie žemesnės nei 10 laipsnių temperatūros pagal Celsijaus skalę (50 laipsnių pagal JAV naudojamą Farenheito skalę). Dėl to automobiliai aplinką teršia 19 kartų stipriau nustatyta JAV galiojančiuose normatyvuose. Kai kuriais atvejais NOx emisija maksimalią normatyvo ribą viršijo net 65 kartus.
„Mercedes-Benz“ reklamuoja „BlueTec“ variklius kaip itin draugiškus gamtai, tačiau niekada neįspėjo, jog šių dyzelių tarša viršija normas prie žemų temperatūrų. Jie gali būti ekologiški esant aukštai temperatūrai, tačiau šaltoje aplinkoje „Mercedes-Benz“ variklio galią ir savo pelną vertina labiau nei ekologiją“, – sakė „Hagens Berman“ advokatų kontoros, įteikusios ieškinį teismui, vadovaujantysis partneris Steve'as Bermanas. Į ją, pastebėję minėtus neatitikimus, kreipėsi keli „Mercedes-Benz“ savininkai.
Jo teigimu, pirkėjai buvo apgauti, nes pirko aplinkai draugiškus automobilius, kurie iš tikrųjų nebuvo ekologiški.
„Mercedes-Benz“ į šį ieškinį oficialaus atsakymo dar nepateikė. JAV aplinkos apsaugos agentūra taip pat atsisakė komentuoti šį ieškinį motyvuodama tuo, jog nekomentuoja privačių ieškinių.