Naujieji GLE modeliai kaip ir kiti šio gamintojo visureigiai pasižymės puikia važiavimo kokybe, vairavimo dinamika, įvairiapusiškumu ir tvirtumu.
„Pristatomas GLE modelis apima visus šiuo ingridientus ir, tikime, tęs geriausiai parduodamo modelio sėkmės istoriją,“ – dėsto Ola Kallenius, koncerno „Daimler AG“ valdybos narys.
Gamintojo atstovas taip pat pabrėžia šio modelio saugumą ir inovacijas: „GLE stebina pagalbinių vairavimo sistemų gausa, devynių pavarų „9G-TRONIC“ greičių dėže ir dinaminio vairavimo kontrolės sistema „DYNAMIC SELECT“, leidžianti pasirinkti vairavimo kelyje ir bekelėje programas baziniame automobilio pakete.“
Dinaminio vairavimo kontrolės sistema „DYNAMIC SELECT“ ir pagalbinės vairavimo sistemos, naudojamos E ir S klasėse, vairavimui suteikia išskirtinių pojūčių.
Šiuos pojūčius sustiprins ir iš 5 galimų variantų pasirinktas tinkamiausias variklis. 150 kW ir 204 arklio galias išvystantis keturių cilindrų dyzelinis „GLE 250 d“ ir „GLE 250 d 4MATIC“ modelio variklis suteiks pilną galios jausmą ir pagal taršos rodiklius (140 g/km CO2 ir 5,4 l/100 km) bus lyderiaujantis pasaulyje visureigių kategorijoje.
Tačiau didžiausia staigmena „Mercedes-Benz“ gerbėjams bus hibridinis „GLE 500 e 4MATIC“ modelis, kurio jėgos agregatas išvystys 325 kW (442 AG) galią ir į aplinką išmes vos 78 g/km CO2 dujų, o kuro sąnaudos sieks 3,3l/100 km.
Beje, vien tik pilnai įkrautu elektriniu varikliu galima bus įveikti iki 30 kilometrų atstumą. Galios agregatą sudaro „BlueDIRECT V6“ tiesioginio įpurškimo benzininis variklis, išvystantis 245 kW (333 AG) galią, ir hibridinis modulis, siekiantis 85 kW (116 AG) galios rodiklius.
„Mercedes-Benz GLE 500 4MATIC“ modelyje montuojamas tiesioginio įpurškimo twin-turbo V8 variklis, išvystantis 320 kW (435 AG) galią ir 700 Nm sukimo momentą. „GLE 400 4MATIC“ ratus suks išskirtinis tiesioginio įpurškimo „twin-turbo“ V6 variklis, siekiantis 245 kW (333 AG) ir 480 Nm sukimo momentą. Pastarasis variklis 100 km sunaudoja apie 8,8 l degalų ir į aplinką išmeta 209 g/km CO2 dujų.
Visi nauji GLE dyzeliniai modeliai standartinėje bazėje turės devynių pavarų „9G-TRONIC“ automatinę greičių dėžių. Taip pat bus galima pasirinkti greičių dėžę su palėtinta pavara bekelei ir diferiancialo rakinimas.
Kartu su visa GLE linija rinkai bus pasiūlyti ir „Mercedes-AMG GLE 63“ ir „GLE 63 S“, kurie atitinkamai turės 410 kW (557 AG) ir 430 kW (585 AG) galios agregatus.