Kompanijos gamybos vadybininkas Gerdas Jungingermas atskleidė, kad kuriant 2010-ųjų E klasę buvo atsisakyta minties kurti tokį automobilį (E klasės AMG kupė). „Tuo metu AMG divizija turėjo kiek kitokią strategiją“, – „Pistonheads“ portalui teigė specialistas. Visgi, vokietis pažymėjo, kad E klasės kupė modeliai buvo idealios mašinos, galėjusios išdidžiai dėvėti AMG ženkliukus, tačiau tai kompanija suvokė pernelyg vėlai.
Pati galingiausia E klasės kupė versija buvo E550. Du turbokompresorius turintis V8 motoras generavo 402 AG, tačiau net ir žemesnei gamos pozicijai priskiriamas „CLK AMG Black Series“ tuo metu pasižymėjo 507 AG.
Šaunu, kad vokiečiai iš savo klaidų pasimokė ir nusprendė atnjaujintus E klasės kupė modelius paleisti per AMG divizijos inžinierių rankas.