Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mercedes-Benz“ pristatė elektrinį mini furgoną EQT kasdieniam laisvalaikiui

„Mercedes-Benz“ pristato elektrinę naujieną, kurios jau seniai laukė aktyvios ir keliauti mėgstančios šeimos. Naujasis EQT išsiskiria įvairiapusiškumu ir aukštos kokybės įranga, todėl jį prie savo namų norės matyti praktiški žmonės. Dėl modernios elektrinės pavaros ir lanksčių įkrovimo galimybių jis puikiai tinka tiek kasdieniam naudojimui, tiek ir aktyviam laisvalaikiui.
„Mercedes-Benz“ elektrinis mini furgonas EQT
„Mercedes-Benz“ elektrinis mini furgonas EQT

„Mercedes-Benz“ ir toliau sėkmingai elektrifikuoja visas savo modelių serijas. Šį kartą „Mercedes-Benz Vans“ premjera mažųjų furgonų segmente.

„Mercedes-Benz EQT“ sujungia T klasės platų ir įvairiapusį panaudojimą bei aukščiausią kokybės lygį su visiškai elektrinės pavaros privalumais. EQT siūlo šeimoms ir aktyviai laisvalaikį leidžiantiems žmonėms patrauklią galimybę patekti į visiškai elektrinį „Mercedes“ prekės ženklo pasaulį. Standartinio ilgio EQT su 90 kW (122 AG) elektros varikliu kainos prasideda nuo maždaug 49 000 eurų, todėl tai tikrai geras pasiūlymas ieškantiems elektromobilio, juo labiau, jog jis „Mercedes-Benz“ .

Mažajame elektriniame furgone kompaktiški matmenys dera su didele vidine erdve. Tuo pat metu dėl saugaus ir erdvę taupančio akumuliatoriaus ir žemo svorio centro, jis pasižymi beveik tokiu pat įvairiapusiškumu ir salono funkcionalumu kaip ir klasikinės pavaros T klasės automobilis. Tiems kuriems norisi dar didesnės vidinės erdvės dar šiais metais pasirodys ir ilgos bazės variantas.

Naujasis EQT pasižymi daugybe privalumų, kurie palengvina kasdienį gyvenimą šeimoms ir aktyviai poilsiaujantiems žmonėms. Žemas krovimo slenkstis (vos 561 milimetro), lengvesniam sunkių daiktų pakrovimui. Abiejose automobilio pusėse esančių stumdomųjų durų atidarymo anga yra 614 milimetrų pločio ir 1059 milimetrų aukščio. Ant galinės suolelio tipo sėdynės galima įrengti net iki trijų vaikiškų kėdučių.

Pažangiausias „Mercedes-Benz“ elektrinis variklis

Automobilį jau galima įsigyti su 90 kW (122 AG) galios ir 245 Nm maksimalaus sukimo momento elektros variklio modifikacija. Ličio jonų akumuliatorius įrengtas nuo smūgių apsaugotoje vietoje dalyje priešais galinę ašį, o jo naudingoji talpa 45 kWh. Darbe, namuose ar viešose įkrovimo stotelėse EQT galima patogiai įkrauti kintamosios srovės (AC) įkrovikliu, kurio galia 22 kW. Greitojo įkrovimo stotelėse, kuriose naudojama nuolatinė srovė (DC), procesas vyksta dar greičiau, - 80 kW nuolatinės srovės įkrovikliu, nuo 10 iki 80 proc. elektromobilį galima įkrauti per 38 minutes. Kintamosios ir nuolatinės srovės įkrovimui EQT standartiškai turi CCS įkrovimo lizdą ir CCS įkrovimo kabelį.

Daugybė pagalbinių sistemų ir septynios standartinės oro pagalvės

Saugumas – esminė „Mercedes-Benz“ prekės ženklo vertybė. Aukštą EQT saugumo lygį didina stabili kėbulo konstrukcija su energiją sugeriančiomis avarinės apkrovos zonomis, o taip pat ir platus vairuotojo pagalbinių sistemų asortimentas bei septynios saugos oro pagalvės jau standartinėje modifikacijoje.

Į standartinę įrangą taip pat įtraukta daugybė pagalbinių vairavimo sistemų. Pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema, kuri apsaugo nuo pariedėjimo atgal. Važiavimo pučiant šoniniam vėjui pagalbinė sistema. Vairuotojo dėmesio stebėjimo sistema, kuri paragins sumažėjusio atidumo vairuotoją padaryti pertrauką. Aktyvaus stabdymo pagalbinė sistema padedanti išvengti susidūrimų iš galo ir avarijų su priešpriešais važiuojančiomis transporto priemonėmis, pėsčiaisiais ar dviratininkais. Standartiškai veiks ir labiau įprastos sistemos; tai aklosios zonos asistentas, eismo juostos palaikymo sistema ir greičio ribojimo asistentas, o kartu su navigacijos paketu – kelio ženklų asistentas.

Siekdama dar labiau sustiprinti aktyviąją saugą, „Mercedes-Benz Vans“ siūlo EQT vairavimo pagalbos paketą su dviem papildomomis saugos sistemomis. Aktyvioji atstumo palaikymo sistema „DISTRONIC“ ne tik automatiškai palaiko nustatytą greitį ir atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės, bet ir pilnai sustabdo EQT, jei prieš jį važiuojantis automobilis sustoja. Jei eismas vėl pajuda per tris sekundes, EQT pajuda automatiškai – priešingu atveju jį galima užvesti paspaudus mygtuką arba spustelėjus akceleratoriaus pedalą. Antroji paketo sistema, „aktyvaus vairavimo asistentas“, padeda vairuotojams išlaikyti EQT eismo juostos viduryje – tai ypač naudinga monotoniškai važiuojant tiesiais ar šiek tiek vingiuotais keliais.

MBUX ir „Mercedes me“ priedai

Su jau standartinėje modifikacijoje esančia MBUX (angl. Mercedes-Benz User Experience) informacijos ir pramogų sistema bei galimybe naudotis įvairiais skaitmeniniais „Mercedes me“ priedais, EQT nustato naujus mažųjų furgonų segmento elektroninės prabangos standartus. Tarp MBUX privalumų – prisitaikanti programinė įranga, intuityvus 7 colių jutiklinio ekrano valdymas, „Apple Car Play“ ir „Android Auto“ išmaniųjų telefonų integracija, laisvų rankų įranga, bei skaitmeninis radijas (DAB ir DAB+). MBUX pasirinktinai galima įsigyti ir su integruota navigacijos sistema bei išmaniąja balso pagalbine sistema „Hey Mercedes“. Ši sistema leidžia bendrauti su savo EQT balsu, kaip ir visi modernūs elektroniniai asistentai.

Tvaraus verslo strategija

„Mercedes-Benz“ toliau juda link savo strategijoje dėl lyderystės elektromobilių srityje numatytų tikslų ir sistemingai elektrifikuoja visas savų modelių serijas. Šiandien privatūs klientai, transporto priemonių parkų operatoriai ir specialiųjų kėbulų gamintojai jau gali rinktis iš keturių baterijomis varomų elektrinių furgonų modelių: „eVito Panel Van“, „eSprinter“, „eVito Tourer“ ir EQV. Su EQT modelių portfelis išsiplečia ir į mažųjų furgonų segmentą.

Nuo dešimtmečio vidurio visi naujai pradėti gaminti „Mercedes-Benz“ furgonai bus tik elektriniai. Sekantį elektrifikavimo strategijos etapą „Mercedes-Benz Vans“ įgyvendins su VAN.EA („Mercedes-Benz Vans Electric Architecture“) architektūra. VAN.EA – tai visų vidutinių ir didelių „Mercedes-Benz“ furgonų, kurie bus pradėti gaminti nuo dešimtmečio vidurio, kūrimo pagrindas. Naujoji architektūra yra modulinės struktūros ir jai numatyta tik elektrinė pavara.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs