Planuojama, kad būtent įvairiapusiškumas padės „Tourismo RHD“ suspindėti autobusų segmente ir perimti geriausiai Europoje parduodamo paaukštintų grindų autobuso titulą. Šio modelio gamyba prasidės šių metų liepos mėnesį, o iki 2017 m. pabaigos įsibėgės iki pilno pajėgumo.
Iki 7 proc. mažesnės sąnaudos
„Tourismo RHD“ optimizuotos kėbulo aerodinaminės savybės, kartu su svorio mažinimo sprendimais, leido sumažinti degalų sąnaudas apie 4,5 procento. Renkantis 2016 m. vasarą pristatytą „OM 470“ variklį su efektyvumo paketu, sąnaudas galima sumažinti net iki 7 proc.
Galingiausias „Tourismo RHD“ komplektuojamas su naujos kartos „Mercedes-Benz OM 470“ šešių vienoje eilėje išsidėsčiusių cilindrų, 10,7 l tūrio varikliu kartu su efektyvumo paketu. Jis gali pasiekti iki 335 kW (456 AG) galią.
Taip pat „Tourismo RHD“ gali būti komplektuojamas ir su kompaktiškesniu 7,7 l tūrio šešių vienoje eilėje išsidėsčiusių cilindrų varikliu „Mercedes-Benz OM 936“, kuris gali išvystyti iki 260 kW (354 AG).
Norintiems dar labiau sumažinti degalų suvartojimą ir išmetamų dujų kiekį, siūloma pasirinkti papildomas „Predictive Power Control“ (PPC) ar „Eco Driver Feedback" (EDF) sistemas.
Avarinio stabdymo sistema „Active Brake Assist 3“ (ABA 3), važiuojant transporto spūstyse praverčiantis Stop/Start pagalbininkas ir mieguistumo prevencijos sistema „Attention Assist" (AtAs) – tai tik trys iš daugelio saugos technologijų, naudojamų naujuose „Tourismo RHD“ autobusuose.
Jeigu, nepaisant visų saugumo priemonių, vis tiek įvyksta avarija, „Front Collision Guard" (FCG) sistema apsaugos vairuotoją ir jo porininką susidūrimo metu. Taip pat visiškai nauja rėmo konstrukcija saugo ir vairuotojus, ir keleivius, jeigu autobusas apvirstų ant šono.