„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Mercedes-Benz“ pristatė naują tarpmiestinį autobusą

Pirmadienį įvyko pasaulinė tarpmiestinio autobuso „Mercedes-Benz Tourismo RHD“ premjera. Naujasis „Tourismo RHD“ išsiskiria įrangos ir variklių pasirinkimo gausa, todėl gali būti naudojamas tiek ilgoms kelionėms reguliariais tarptautiniais, tarpmiestiniais maršrutais, tiek užsakomoms, turistinėms ir kitoms kelionėms.
„Mercedes-Benz“ pristatė naują tarpmiestinį autobusą
„Mercedes-Benz“ pristatė naują tarpmiestinį autobusą / „Mercedes-Benz“ nuotr.

Planuojama, kad būtent įvairiapusiškumas padės „Tourismo RHD“ suspindėti autobusų segmente ir perimti geriausiai Europoje parduodamo paaukštintų grindų autobuso titulą. Šio modelio gamyba prasidės šių metų liepos mėnesį, o iki 2017 m. pabaigos įsibėgės iki pilno pajėgumo.

Iki 7 proc. mažesnės sąnaudos

„Tourismo RHD“ optimizuotos kėbulo aerodinaminės savybės, kartu su svorio mažinimo sprendimais, leido sumažinti degalų sąnaudas apie 4,5 procento. Renkantis 2016 m. vasarą pristatytą „OM 470“ variklį su efektyvumo paketu, sąnaudas galima sumažinti net iki 7 proc.

Galingiausias „Tourismo RHD“ komplektuojamas su naujos kartos „Mercedes-Benz OM 470“ šešių vienoje eilėje išsidėsčiusių cilindrų, 10,7 l tūrio varikliu kartu su efektyvumo paketu. Jis gali pasiekti iki 335 kW (456 AG) galią.

Taip pat „Tourismo RHD“ gali būti komplektuojamas ir su kompaktiškesniu 7,7 l tūrio šešių vienoje eilėje išsidėsčiusių cilindrų varikliu „Mercedes-Benz OM 936“, kuris gali išvystyti iki 260 kW (354 AG).

Norintiems dar labiau sumažinti degalų suvartojimą ir išmetamų dujų kiekį, siūloma pasirinkti papildomas „Predictive Power Control“ (PPC) ar „Eco Driver Feedback" (EDF) sistemas.

Avarinio stabdymo sistema „Active Brake Assist 3“ (ABA 3), važiuojant transporto spūstyse praverčiantis Stop/Start pagalbininkas ir mieguistumo prevencijos sistema „Attention Assist" (AtAs) – tai tik trys iš daugelio saugos technologijų, naudojamų naujuose „Tourismo RHD“ autobusuose.

Jeigu, nepaisant visų saugumo priemonių, vis tiek įvyksta avarija, „Front Collision Guard" (FCG) sistema apsaugos vairuotoją ir jo porininką susidūrimo metu. Taip pat visiškai nauja rėmo konstrukcija saugo ir vairuotojus, ir keleivius, jeigu autobusas apvirstų ant šono.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs