Automobilis turi du asinchroninius elektrinius variklius skirtus skirtingiems poreikiams – tik priekine ašimi arba visais ratais varomai opcijai. Priekinei ašiai skirtas variklis yra pritaikytas dirbti esant žemai ir vidutinei apkrovai, tačiau gale įmontuotas variklis leidžia pajusti automobilio sportiškumą ir puikiai dirba esant didesnei apkrovai.
Sudėjus, abu elektriniai varikliai turi 402 AG ir 764 Nm sukimo momentą. Atsižvelgiant į tai, svarbu paminėti, jog automobilis iki 100 km įsibėgėja per 5,1 sek. Maksimalus jo greitis – 180 km/val.
Naujame elektriniame modelyje įmontuota 80 kWh baterija, kuri, remiantis „Mercedes-Benz“ skaičiavimais, turėtų leisti nuvažiuoti apie 321 km atstumą. O greito krovimo stotelėse automobilis nuo 0 iki 80 proc. gali pasikrauti per 40 min.
Automobilis buvo sukurtas naudojant GLC platformą, todėl EQC išmatavimai artimi minėtam modeliui – 4,76 m ilgis, 1,88 m pločio ir 1,32 m aukščio.
EQC 400 modelis buvo pripažintas kaip vienas rimčiausiu „Audi e-Tron“, „Jaguar I-Pace“ ir dar tik pasirodysiančio „Tesla Model Y“ konkurentu. Visgi, elektrinis „Jaguar“ modelis rinkoje pasirodys jau šių metų pabaigoje, „Audi“ – 2019 m. pradžioje, o „Mercedes-Benz“ šio modelio serijinė gamyba bus pradėta tik 2020 m.
Palyginus su kitais EQC400 rezultatais nestebins, jis su 80 kWh baterija gali nuvažiuoti tik maždaug 320 km, tuo tarpu „Jaguar I-Pace“ su 90 kWh baterija gali nuvažiuoti 380 km., o „Audi e-Tron“ su tokia pat baterija – 400 km. Spėjama, kad „Tesla Model Y“ su pilnai įkrauta baterija galės nuvažiuoti net iki 500 km.
Naujojo EQC 400 modelio kainos gamintojas dar nepaskelbė, tačiau specialistai vertina, kad pradinė automobilio kaina turėtų svyruoti apie 75-80 tūkst. eurų.