Vokiečių gamintojas „Mercedes-Benz“ laužo stereotipus, jog didesni padidinto pravažumo automobiliai yra grubaus dizaino, ir naujajame „GLC Coupe“ modelyje preciziškai išryškinamos interjero ir eksterjero detalės, suteikiant galingam modeliui daugiau elegancijos ir prabangos.
Koncerno „Daimler AG“ dizaino vadovas Gorden Wagener šio modelio dizainą išskiria bene labiausiai.
„Koncepcinis „Mercedes-Benz GLC Coupe“ automobilis taps etaloniniu kitiems šio prekinio ženklo padidinto pravažumo modeliams. Tai mūsų modernaus ir jutiminio dizaino suvokimo rezultatas“.
Gamintojo žingsnis – pristatyti pirmąjį SUV tipo coupe modelį „GLE Coupe“ – buvo sutiktas labai entuziastingai ir ši linija yra tęsiama – su tokia pat emocija pristatomas kocepcinis „GLC Coupe“ modelis.
Šis modelis įeina į kiek kompaktiškesnių nei pirmtakas automobilių segmentą – automobilio ilgis siekia 4,73 metro, o ratų bazė – 2,83 m. Šiuos du parametrus vienija raumeningas, bet stilingas automobilio kėbulas, kurį į priekį ves net 21 colių ratai. Tai ideali bazė tipiškam jaunatviškam coupe automobiliui su bekelės charakteristikomis.
Automobilio priekis yra tarsi vizitinė sportiškojo „GLC Coupe“ veido kortelė. Kredo „pasiruošęs lenktyniauti ant bet kokios dangos“ pabrėžiamas iškiliu variklio gaubtu, agresyviomis linijomis žemiau radiatoriaus grotelių, didelėmis oro paėmimo angomis priekio apatiniuose kampuose bei aiškiai išryškintomis automobilio dugno apsaugomis, LED žibintai išraiškingai baigia formuoti „GLC Coupe“ veidą.
Nepaisant to, kad GLC yra padidinto pravažumo SUV automobilis, tačiau šio „Mercedes-Benz“ modelio gale itin skrupulingai išlaikyti coupe automobilio bruožai. Dviejų metrų pločio automobilio galas pasižymi plačiomis pečių linijomis su preciziškai įlietomis ratų arkomis.
Įvaizdį sustiprina 21 colių ratai, standartiškai apauti 285/45 R 21 dydžio padangomis bei keturi poliruoto nerūdijančio plieno išmetimo vamzdžiai. Automobilio agresyvumą ir universalumą pratęsia priekyje matytų automobilio dugno apsaugų motyvai.
Didelius „Mercedes-Benz GLC Coupe“ automobilio ratus suks ir vairuotojui didelį sportiškumo jausmą suteiks V6 3l darbinio tūrio 270 kW (367 AG) galios variklis, o sukimo momentas sieks 570 Nm.
Panašiai kaip AMG modeliuose tiesioginio įpurškimo biturbo variklis jungiamas su devynių pavarų automatine greičių dėže 9G-TRONIC ir nuolatine 4 varomų ratų pakaba 4MATIC.