Prifarširuotas saugumo sistemų
Vaido įraše matomas Michaelis Schumacheris vairuoja užmaskuotą C klasės prototipą. Pagrindiniu akcentu vaizdo įraše tapo saugumui skirtos technologijos. „Mecedes“ pristato „PRE-SAFE BRAKES“ autonominių stabdžių sistemą, kuri veikia be vairuotojo įsikišimo, jei kelyje aptinkama kliūtis ar pėsčiasis.
„Pirmiausia – saugumas. Saugumas vairuotojui, keleiviams, saugumas visiems, esantiems aplinkui. Ne tik žmonėms, esantiems automobilyje. Šiame automobilyje veikia visas kompleksas sistemų, daviklių, kamerų, kurios skirtos maksimaliam saugumui. Galiu pagirti inžinierius – jie padarė tai, ką turėjo padaryti“, – išbandęs „Mercedes“ C klasės saugumo sistemas įspūdžiais pasidalijo Michaelis Schumacheris.
Kita technologija, kurią turėjo progą išbandyti daugkartinis F-1 čempionas – „Stop & Go Pilot“. Kaip teigia gamintojas, ši naujovė kur kas palengvins vairuotojų kasdienybę piko metu laiką leidžiant eismo spūstyse. Ši sistema seka priekyje esančio automobilio judėjimą. Taip pat naujajame „Mercedes“ įdiegta ir tiesaus važiavimo kontrolė. Jei automobilis ima krypti nuo kelio, automatiškai suveikia vairo vibravimo mechanizmas.
„AMG“ versija vadovybės pritarimo dar nesulaukė
Naujasis C klasės atstovo kėbulas sukurtas naudojant hibridinį aliuminio mišinį. Ši medžiaga sudaro 38 procentus viso kėbulo, todėl gamintojams leido automobilio svorį sumažinti šimtu kilogramų, lyginant praėjusios kartos modeliu. Neabejojama, kad C klasės „Mercedes“ pasaulį išvys ir prabangaus kupė bei kabrioleto kėbulu. Apie „AMG“ versiją gamintojas kol kas galvoja, tačiau konkrečių sprendimų dar nėra priėmęs.
Šis C klasės „Mercedes“ visuomenei bus pristatytas Detroito automobilių parodoje kitų metų sausį, prekybos vietose Vokietijoje pirmieji automobiliai turėtų pasirodyti 2014-ųjų kovą.