„Tai modelis, kuris kasmet vis labiau brangsta. Tikras pavyzdys, kaip kadaise buvęs tiesiog puikus automobilis virsta išskirtiniu, istoriniu ir legendiniu“, – sako G.Rimkus.
Tikras pavyzdys, kaip tiesiog puikus automobilis virsta išskirtiniu, istoriniu ir legendiniu.
Šiauliečio „Mercedes-Benz SL 380“ kabrioletas yra pagamintas 1984 metais. Automatinė pavarų dėžė. Variklio darbinis tūris – 3,8 litro. Benzinu varomo automobilio galia – 150 kW. Galingesni varikliai pasiekdavo ir 300 kW.
Šiame ketvirtosios SL kartos modelyje yra tų laikų prabangos elementų, kurie šiandien yra mūsų kasdienybė: ABS, elektriniai langai, oro kondicionierius, vairo stiprintuvas, odinis salonas.
G.Rimkaus sūnus Gabrielius pademonstruoja, kaip per kelias sekundes sulankstomas automobilio stogas. Trys lengvi judesiai – atidarai dureles už sėdynių, įleidi stogą ir uždarai.
18 metų šlovės
G.Rimkus teigia, kad šis modelis buvo tikras pramonės šedevras, kurį „Mercedes“ gamino 18 metų. Tai ilgiausiai gamintas šios kompanijos modelis. Nuo 1971 iki 1989 m. šio modelio automobilių buvo pagaminta per 237 tūkstančius. 107-osios serijos rodsteris užleido vietą naujos kartos modeliui R129.
Modelis per daug konkuravo su kitais „Mercedes“ kūriniais.
Kolekcininkas teigia, kad šis mažylis jau tampa legenda ir klasika. Į turtingą JAV rinką orientuotas modelis sukurtas būtent tuomet, kai šioje šalyje vyko didžiulės diskusijos dėl kabrioletų saugumo. Visuomenė atsispirti šiam „mersedesui“ nepajėgė.
1981 m. šio „coupe“ automobilio gamyba buvo dirbtinai nutraukta. Taip „Mercedes“ kompanija siekė išvengti vidinės konkurencijos tuo metu atsiradusiam 126-osios serijos S klasės „coupe“.
Technikos pionierius
Šis dažniausiai prabangiam pasivažinėjimui gamintas automobilis tuo pačiu buvo ir kai kurių techninių naujovių pradininkas JAV ir visame pasaulyje. Nors modelio kūrėjai nekeitė kėbulo ilgą laiką, tačiau po kapotu jis nebuvo toks konservatyvus.
Septyniasdešimtųjų pabaigoje jame įmontuota ABS sistema – pirmą kartą JAV istorijoje ir „Mercedes-Benz“ automobiliuose. Taip pat šiam gražuoliui buvo įmontuotas išmetamųjų dujų katalizatorius, kuris būdavo dedamas JAV rinkos modeliams. Netrukus standartinį modelį papildė ir saugos pagalvės.
R107 yra šios klasės pradininkų Rudolfo Ulenhauto ir Karlo Vilferto „gulbės giesmė“ – paskutinis šių automobilių kūrėjų šedevras.