Internete pasklido gandai, kad šiuose modeliuose vokiečiai montuos visiškai naujus 4,0 litrų V8 motorus su dviem turbokompresoriais. Žvelgiant iš konstrukcinės pusės, šis agregatas primins du sujungtus 2,0 litrų variklius, kurie sėkmingai montuojami A45 AMG bei CLA45 AMG modeliuose. Nors ir šiuose automobiliuose 2,0 litrų agregatas generuoja 355 AG ir 450 Nm, dvigubo galios prieaugio tikėtis nereikia – juk „Mercedes-Benz“ taikosi į „Porsche 911“, o ne į „Ferrari F12“.
Naujasis 4,0 litrų V8 motoras bus gaminamas pagal 2,0 litrų variklius, naudojamus A45 AMG bei CLA45 AMG versijose.
Todėl kitais metais pasirodysiantis SLS įpėdinis (tikėtina, kad jis bus pavadintas SLC vardu) turės ne apie 700, o beveik 500 AG. „Autocar“ teigia, kad automobilio debiutui gamintojas pasirinks neįprastą vietą – ne automobilių parodą, o „Formulės-1“ etapą Vokietijoje, tuo tarpu serijinės gamybos konvejerius SLC modeliai pasieks tik 2015 metais.
Negana to, tie patys 4,0 litrų V8 varikliai su daug geresniais parametrais nei didesnės, dabar naudojamos jėgainės, tikėtina, kad bus montuojami ir kitos kartos C klasės AMG versijose. Britai taip pat atskleidžia ir patikimų šaltinių teiginį, kad šie varikliai maksimalų sukimo momentą generuos 2000 aps./min. anksčiau nei dabartinės SLS AMG jėgainės.
Šie varikliai naujuose „Gran Turismo“ klasės „Mercedes-Benz“ modeliuose bus montuojami kartu su septynių laipsnių automatine transmisija (su dviguba sankaba) bei galią perduos į galinius varančiuosius ratus. Priduriama, kad ši automobilis turėtų būti maždaug 150 kg lengvesnis už dabartinius SLS AMG.