Pritaikytas ekstremalioms sąlygoms
Naujasis „Sprinter“ bus aprūpintas visų varomų ratų sistema, kurią vairuotojas galės įjungti vienu mygtuko paspaudimu. Keleivinis automobilis taip pat turės ir elektroninę sukibimo sistemą, kuri ratams neleis suktis vietoje. Dėl šios priežasties bus įmanoma efektyviai išnaudoti sukimo momentą. Jei to nepakanka, „Sprinter“ bus galima apauti bekelei skirtomis padangomis ir panaudoti pajudėjimo iš vietos įkalnėje sistemą. Nors „Mercedes“ pripažįsta, kad šis keleivinis automobilis nėra skirtas bekelei, tačiau apsidrausdami nuo galimų problemų sunkiau pravažiuojamuose ruožuose gamintojai šiek tiek padidino „Sprinter“ prošvaisą.
Variklių gamoje - trys dyzeliniai agregatai
Po variklio gaubtu bus galima rasti tris skirtingų galingumų dyzelinius variklius. Pirmasis jų – 2,1 litro darbo tūrio, keturių cilindrų variklis, kuris į ratus perduoda 129 arklio galias ir 305 Nm sukimo momentą. Kitas, analogiško darbo tūrio agregatas jau pasieks 163 arklio galias ir 360 Nm sukimo momentą. Pats pajėgiausias variklis šioje gamoje bus 3 litrų darbo tūrio, V formos šešių cilindrų agregatas. Jo galia – 190 arklio galių, o sukimo momentas siekia 440 Nm.
Nepriklausomai nuo to, kurį variklį rinksitės, jį bus galima komplektuoti su šešių laipsnių mechanine arba penkių laipsnių automatine pavarų dėže.