Tai jau šeštoji „Audi“ variklių kūrėjų pergalė šioje kategorijoje iš eilės. Ankstesniais metais šios kategorijos laureatais būdavo pripažintos šio variklio pirmtakai. Iš viso tai jau 11- oji „Audi“ variklių pergalė per visą šio konkurso istoriją. 2005 – 2009 metais 5 metus iš eilės „Audi“ varikliai buvo neprilygstami nuo 1,8 iki 2,0 litrų darbinio tūrio kategorijoje. Tuomet laurus skynė kasmetinės 2.0 TFSI variklio versijos.
Konkursą rengia specializuotas tarptautinis žurnalas „Engine Technology International”. Šiais metais vertinimo komisiją sudarė 65 įtakingi automobilių tematika rašantys žurnalistai iš įvairių pasaulio šalių.
„Aukščiausios „Audi“ kokybės ir puikaus suderinamumo dėka laureatu tapęs variklis užtikrina neprilygstamą vairavimo malonumą. Konstrukcijoje nenaudojamos jokios papildomos variklio keliamo garso gerinimo priemonės, tad šis nuostabus vienaeilis 5 cilindrų variklis kelia iš tiesų nepakartojamą gausmą”, - tokia vieninga buvo komisijos nuomonė.
Komentuodamas pasibaigusio konkurso rezultatus, „Audi“ bendrovės vyr. inžinierius prof. dr. Ulrichas Hackenbergas priminė, kad „Audi“ turi didžiulę 5 cilindrų variklių kūrimo patirtį. Į padidinto galingumo Audi modifikacijas jie pradėti montuoti devintąjame praėjusio amžiaus dešimtmetyje. Naujasis „Audi RS 3 Sportback“ su konkursą laimėjusiu 2,5 TFSI – įspūdingas padidintos galios kompaktinis automobilis, žavintis neprilygstamu sukimo momentu ir maloniu ausiai variklio gausmu. Už šio variklio tobulinimą jau 6 kartą iš eilės gaunamas šis prestižinis apdovanojimas leidžia dar kartą įsitikinti „Audi“ variklių vystymo koncepcijos teisingumu.
Šiuo metu naujasis variklis montuojamas į du automobilius: galingą „Premium“ segmento kompaktinį penkiadurį „RS 3 Sportback“ ir taip pat padidintos galios, tik jau SUV klasės atstovą RS Q3.
„Audi RS 3 Sportback“ su šiuo 2.5 TFSI motoru su turbina ir tiesioginiu įpurškimu išvysto 270 kW (367 AG) pajėgumą ir paverčia „RS 3 Sportback“ galingiausiu Premium segmento kompaktinės klasės automobiliu. Jo 465 Nm maksimalus sukimo momentas prieinamas jau esant 1625 aps/ min ir išlieka nepakitęs iki 5550 aps/min. Su šiuo varikliu automobilis 100 km/val. greitį pasiekia per 4,3 sek. ir išvysto 280 km/val. maksimalų greitį. Vidutinės degalų sąnaudos, priklausomai nuo pasirinktų ratlankių ir padangų, siekia 8,1 – 8,3 l benzino 100 km kelio. CO2 tarša: 189 – 194 g/ km.
Sukdamas SUV klasės atstovo „Audi RS Q3“ ratus, šis variklis demonstruoja 250 kW (340 AG) galią ir 450 Nm maksimalų sukimo momentą, o 100 km/val. greitį pasiekia per 4,8 sek.
Maksimalus elektroninių ribotuvų leidžiamas greitis - 250 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos, priklausomai nuo pasirinktų ratlankių ir padangų, siekia maždaug 8,4 l benzino 100 km kelio. CO2 tarša: maždaug 198 g/ km.