Bandant „Registruotis“ išankstiniam vizitui (nors laiko jau nebeliko), siūloma vizitą atidėti po liepos 1 d. Be to, antradienį ėmė streikuoti ir „Regitros“ interneto svetainė.
Žodžiu, tikras „paskutinės minutės“ chaosas: „Regitra“ dirba visais pajėgumais, o klientų antplūdis nemažėja, kyla daugybė aistrų, nes niekas nenori mokėti papildomo 100 Eur ar net daugiau (vadinamojo registracijos mokesčio).
Kokios galimos išeitys bandantiems spėti į nuvažiuojantį traukinį?
„Regitros“ atstovė ryšiams su visuomene Emilija Bardauskienė tokio garantuoto recepto pasiūlyti negalėjo. Tikėtina, kad nespėjusiems laiku, automobilius, įvežtus iš užsienio, teks registruoti po liepos 1 d. ir mokėti registracijos mokestį.
Tiesa, specialistė primena, kad, jei automobilis anksčiau buvo registruotas Lietuvoje, jį įregistruoti ar išregistruoti (keičiantis savininku ar techniniams duomenims) galima tiesiog internetu „Regitros“ svetainėje.
Ar verta važiuoti į kitus miestus?
Trumpai primename, kokius mokesčius, keičiantis savininkui, reikės mokėti nuo liepos 1 d.:
Tačiau nepamirškime, kad Lietuvoje „Regitra“ iš viso turi 39 filialus. Taigi gal visai racionalu bandyti laimę mažesniuose miestuose?
Emilija Bardauskienė sutinka, kad mažesniuose miestuose „gyvos“ eilės gali būti mažesnės. Tačiau jokių garantijų nesuteikia, tikslius duomenis apie aptarnautų klientų skaičius galės suteikti tik dienai pasibaigus.
15min korespondentas Panevėžyje Tomas Markelevičius lankėsi šio miesto „Regitros“ filiale. Iš tiesų, mieste prie Nevėžio situacija stabilesnė. Žmonės eilėje laukia pastato viduje, tačiau tokių milžiniškų eilių kaip sostinėje nėra.
„Žmogus va ką tik automobilį užregistravo, numerius pasiėmė. Sakė, kad nuo atvažiavimo iki numerių užsidėjimo užtruko mažiau nei valandą. Dirba visi langeliai, tai teoriškai čia galėtų spėti žmonės ir iš kitų miestų. Tiesiog reikia pasiskaičiuoti, kuris filialas arčiau“, – pasakojo T.Markelevičius.