Gamybos broku susirūpino beveik po dešimtmečio
Gamintojas praneša, kad sunerimti dėl 2007-ųjų metų „Pontiac G5“ ir 2005-ųjų – 2007-ųjų metų „Chevrolet Cobalt“ privertė padažnėję eismo įvykiai, kai automobiliai staiga užgesdavo, nuvažiuodavo nuo kelio, o smūgio metu nesuveikdavo oro pagalvės.
Kitame pranešime „General Motors“ patvirtino, kad kompanija turi duomenų apie penkias avarijas, kurių metu dėl neišsiskleidusių priekinių oro pagalvių ir kai kurių kitų aplinkybių žuvo šeši žmonės.
„Visos šios avarijos įvyko nuvažiavus nuo kelio esant dideliam greičiui. Esant tokiai situacijai, rimtų sužeidimų tikimybė yra didelė net ir atsižvelgiant į oro pagalvių naudą. Turime duomenų, kad kai kuriais atvejais žmonės nebuvo užsisegę saugos diržo ar vairavo neblaivūs. Dėl neblaivumo įvyko dvi avarijos, kurių metu žuvo trys žmonės“, – teigiama pranešime.
Be mirtinų incidentų, užfiksuota ir 17 kitų avarijų, kurių metu oro pagalvės taip pat neišsiskleidė. Aiškinamasi, ar prieš įvykstant šiems incidentams taip pat užgesdavo automobilio variklis.
Įtaria užvedimo spynelės broką
„General Motors“ išsiaiškino, kad oro pagalvės neišsiskleidė veikiausiai todėl, kad dar prieš avarijas dingdavo automobilio degimas. Kokios šio gedimo priežastys, kompanija dar aiškinasi, tačiau pagrindine staiga užgęstančio automobilio ir vėliau neišsiskleidžiančių oro pagalvių priežastimi laikoma užvedimo spynelės arba raktelio problema.
Gamintojas kviečia automobilių savininkus kreiptis į „General Motors“ atstovybes, kur specializuotuose servisuose bus pakeista užvedimo spynelė.