„Mitsubishi“ Europoje jau pardavė 40 tūkst. hibridinių visureigių

Praėjus mažiau nei dvejiems metams po to, kai „Mitsubishi“ Europos rinkai pristatė pirmąjį hibridinį miesto visureigį „Outlander PHEV“, šio modelio jau parduota daugiau nei 40 tūkst. vienetų. Kai kuriose rinkose neplanuotai didelės sėkmės sulaukęs „Outlander PHEV“ buvo pasirinkimas numeris vienas iš visų „plug-in“ tipo serijinio hibridinių automobilių Europoje.
Iš tinklo įkraunamas hibridas „Mitsubishi Outlande PHEV“
Iš tinklo įkraunamas hibridas „Mitsubishi Outlande PHEV“

Pardavimo rekordininke tapo Nyderlandų rinka, kur „Outlander PHEV“ parduota daugiau nei 17 tūkstančių.  Antroje vietoje – Didžioji Britanija (11,9 tūkst.). Lietuvoje „Outlander PHEV“ oficialiai pradėta prekiauti vos prieš mėnesį.

„Geriausiu automobiliu su alternatyvia jėgaine“ Didžiojoje Britanijoje tapęs elektra įkraunamas „Outlander PHEV“ yra vadinamasis „plug-in“ hibridas, kuris turi vidaus degimo variklį, tačiau didžiąją dalį laiko naudoja du 80 AG galios elektros variklius atitinkamai priekinei ir galinei automobilio ašiai varyti. Šie varikliai yra įkraunami naudojant paprastą buitinį elektros tinklą. Dviejų litrų darbinio tūrio vidaus degimo variklis yra reikalingas tik kaip pagalbinė jėgainė akumuliatoriams įkrauti, smarkiai pagreitėjant bei važiuojant ekstremalesniais režimais. Dėl tokios jėgainės, „Outlander PHEV“ iš esmės yra elektromobilis su papildomu varikliu. Naudojant vien akumuliatoriuose sukauptą energija, hibrido nuvažiuotas nuotolis siektų 53 kilometrus.

Naudodamasis mišria technologija „Outlander PHEV“ be papildomo degalų ar elektros energijos papildymo gali nuvažiuoti 880 kilometrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis