Netgi entuziastai ne visuomet žino, kad visureigio vardas kildinamas iš nedidelio Pietų Amerikos lygumose gyvenančio laukinio Pampų katino (leopardus pajeros), todėl ir jo pavadinimą būtų tiksliau tarti ispaniška forma: „pachero“. Kai kuriose rinkose „Pajero“ taip pat žinomas „Shogun“ bei „Montero“ vardu.
Kad ir kaip vadintumėm, „Pajero“ išgarsino ne vardas. Daugiau nei 30 metų šis modelis įkūnijo viską, kuo didžiavosi „Mitsubishi“: patikimumą, gebėjimą įveikti kitiems neįveikiamas kliūtis, praktiškumą ir paprastumą.
Tai atspindi ir unikalus „Pajero“ pasiekimas sunkiausiame pasaulyje Dakaro ralyje – „Mitsubishi Pajero“ šias ištvermės lenktynes dykumose yra laimėję net 12 kartų, o nuo 2001 iki 2007 metų – 7 kartus iš eilės.
„Pajero“ iki šiol yra gaminamas Japonijoje, Sakahogi mieste. Ketvirtosios kartos modelis turi nuolatinę keturių ratų pavarą „Super-Select 4WD II“, papildytą modernią stabilumo ir traukos valdymo sistema ASTC bei elektronikos valdomą stabdymo jėgos paskirstymo sistemą.
Visureigis komplektuojamas penkiais skirtingais varikliais – dviem dyzeliniais ir trimis benzininiais. Galingiausi – 3,2 litro darbinio tūrio 200 AG turbodyzelinis ir 3,8 litro darbinio tūrio 250 AG benzininis varikliai.
Miesto visureigių laikais „Pajero“ kartu su „Land Rover Discovery“, „Toyota Land Cruiser“ bei „Nissan Patrol“ ir toliau išlieka tikrų, nesugadintų miesto, visureigių panteone.