Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mitsubishi“ prioritetai – SUV ir elektra

Koncepcinis miesto visureigis eX taps spalio 29 dieną Tokijuje prasidėsiančios 44-osios automobilių parodos „Mitsubishi“ ekspozicijos vinimi. Koncernas tikina, kad kompaktiškas SUV automobilis įkūnija tiek „Mitsubishi“ estetinius, tiek technologinius prioritetus. Iš viso parodoje koncernas pristatys 10 modelių, 4 iš jų skirti tik Japonijos rinkai.
„Mitsubishi“
„Mitsubishi“ / „Mitsubishi“ nuotr.

„Mitsubishi“ neslepia, kad miesto visureigiai ir elektrinės jėgainės yra tos kryptys, kuriomis koncernas ketina judėti į ateitį. eX koncepciniame modelyje „Mitsubishi“ sutalpino kol kas naujausius savo turimus sprendimus šiose srityse.

Skirtingai nei didelio populiarumo sulaukęs „plug-in“ hibridas „Outlander PHEV“, eX yra tikras elektromobilis. Jame „Mitsubishi“ įdiegė naujausias technologijas, kurios padeda efektyvinti elektros variklio darbą. Miesto visureigis turi visus varomus ratus, automatinio vairavimo ir prietaisų sąsajos technologijas, modernias saugumo sistemas. Visa tai aprengta elegantišku „shooting brake“ tipo kėbulu su atpažįstama „Dynamic Shield“ dizaino priekine dalimi.

Du elektros varikliai, kurių kiekvienas generuoja po 70 kW, kompaktiškam automobiliui užtikrina dinamišką važiavimą, o „Mitsubishi“ patentuota S-AWC visų varomų ratų pavara – pravažumą ir tikslų valdymą. Tokia jėgainė ir didelės talpos akumuliatoriai leidžia eX nuvažiuoti maždaug 400 kilometrų.

Tokijuje „Mitsubishi“ taip pat parodys iš esmės atnaujintą „Outlander“ šeimą. Vienas iš „Outlander PHEV“ hibridinių visureigių parodoje vėžins lankytojus be vairuotojo – automobilyje įdiegta autonominė vairavimo sistemą, kurią „Mitsubishi Motor Corporation“ tobulina kartu su „Mitsubishi Electric Corporation“. Kitas eksponuojamas PHEV – tiksli ralio maratone „Baja Portalegre 500“ startuosiančio lenktyninio automobilio kopija.

„Mitsubishi“ Tokijuje taip pat demonstruos atnaujintą visureigį „Pajero“ su naujos kartos dyzeliniu varikliu bei Japonijos rinkai skirtus modelius „Delica“ ir eK. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?