Atnaujintomis gamintojo prognozėmis, grynieji nuostoliai einamaisiais finansiniais metais, kurie baigsis 2021-ųjų kovą, gali sudaryti 360 mlrd. jenų (3,4 mlrd. JAV dolerių), palyginti su 25,78 mlrd. jenų praėjusiais finansiniais metais.
Jei ši prognozė išsipildys, „Mitsubishi“ nuostoliai bus didžiausi nuo 2004-ųjų finansinių metų, kai jie siekė 474,79 mlrd. dolerių dėl milžiniškai išlaidų, susijusių su automobilių atšaukimu, skelbia „Japan Times“.
Bendrovė mano, jog jos pajamos šiais finansiniais metais gali sunykti 34,8 proc. iki 1,48 trln. jenų.
Balandžio-birželio mėnesiais „Mitsubishi“ patyrė 176,16 mlrd. jenų grynąjį nuostolį, pardavimų pajamoms kritus 57,2 proc. iki 229,55 mlrd. jenų,
„Mes susiduriame su sudėtinga verslo aplinka (dėl pandemijos). Tokios dar niekada nesame patyrę“, – pabrėžė „Mitsubishi“ vadovas Takao Kato.
Šis automobilių gamintojas planuoja išlaidas per ateinančius dvejus metus apkarpyti penktadaliu, pasiūlydamas darbuotojams išeiti į pensiją anksčiau nustatyto termino bei apribodamas naujų darbuotojų priėmimą.
„Mitsubishi“ rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios sunyko 48,3 procento.