Superautomobilį „Countach“ įsigijo senelis
Erieginas socialiniame tinkle pasidalino automobilio nuotrauka su užrašu: „Nepaisant dulkių ir rūdžių, močiutės 1981 metų „Lamborghini Countach“ – pats kiečiausias“.
Vis dėlto vaikinas papasakojo, jog itališką superautomobilį 1989 metais nusipirko senelis, norėdamas papildyti savo kolekciją. Tuomet senelis turėjo automobilių nuomos kompaniją. Vėliau, dėl didelių draudimo kainų, vyras nebegalėjo išlaikyti įmonės, todėl pardavė visus automobilius, pasilikęs sau tik kelis – „Ferrari 308“ bei šį „Countach“. Atsisakęs juos parduoti, virš dvidešimties metų abu savo trofėjus senelis laikė garaže.
Atradęs automobilį studentas teigė, kad neturėjo nė menkiausio įtarimo, jog senelis pardavė tik vieną iš jų. Pasak jo, močiutė jau buvo pasiryžusi atsikratyti ir šio automobilio, tačiau vaikinas jai aiškino, kad šio turto parduoti tikrai negalima.
„Jei būtų mano valia, aš prikelčiau „Lamborghini“ antram gyvenimui ir pirmiausia sutvarkyčiau jo vidų. Tačiau eksterjerą palikčiau tokį, koks yra. Jis turi charakterį. Pasakoja savo istoriją, kuri skiriasi nuo bet kurio kito „Countach“. Vertinu tai labiau, negu tobulą automobilio nudažymą“, – komentuoja jaunuolis.
„Lamborghini“ įmonė pagamino tik 321 „Countach 5000 S“ modelį
„Countach“ rinkoje pasirodė tarp 1974 ir 1990 metų. 5000 S taip pat buvo žinomas, kaip „Countach LP500 S“. Šis modelis turėjo V–12 4,8 litrų variklį, su 375 AG. Tai buvo vienas galingiausių to dešimtmečio automobilių.
Geros būklės „Countach“ šiuo metu būtų vertas maždaug 400–500 tūkst. JAV dolerių. Tačiau šis automobilis dėl savo būklės, be abejo, bus parduotas už žymiai mažesnę kainą. „Countach“ dizainą kūrė italas Marcello Gandinis, o pats automobilis gimė „Automobili Lamborghini SpA“ gamykloje. Kuomet įmonė „Lamborghini“ nustojo gaminti „Countach“ automobilius, italų superautomobilių įmonė pakeitė juos „Diablo“ modeliais.