Mokamas elektromobilių įkrovos tinklas plečiasi: kodėl neveikia naujoji „Circle K“ stotelė?

15min jau rašė apie tai, kad, mažėjant nemokamos elektromobilių įkrovos taškų skaičiui, vis labiau auga mokamas. Pavyzdys – Kuršių nerija, kur naujos mokamos stotelės dygsta kaip grybai po lietaus.
Elektromobilių įkrovimo stotelė Vilniuje, Circle K degalinėje
Elektromobilių įkrovimo stotelė Vilniuje, „Circle K“ degalinėje / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

TAIP PAT SKAITYKITE: Neringoje buvo išjungtos nemokamos elektromobilių įkrovimo stotelės: kiek kainuoja įsikrauti mokamose?

Tačiau elektromobilių entuziastai taip pat pastebėjo, kad elektromobilių stotelės pradedamos montuoti antrajame pagal dydį degalinių tinkle „Circle K“. Pavyzdžiui, rugsėjį elektromobilių įkovos stotelė ėmė džiuginti Vilniaus vakariniame aplinkkelyje Talino g. esančios degalinės lankytojų akis. Jie 15min ir pranešė, kad įkrovimo stotelė jau veikė, bet tik labai trumpai – neva iš karto sugedo.

Iš tiesų, 15min žurnalistui nuvykus į minėtą degalinę, įkovimo stotelė neveikė, ji apvyniota STOP juosta.

„Circle K“: vyksta integracija

Tačiau „Circle K“ atstovai paneigė informaciją, kad įkrovos stotelė yra sugedusi. „Circle K Lietuva“ nekilnojamojo turto plėtros direktorius Zigmundas Kepalas paaiškino, kad Vilniuje, Talino g., „Circle K“ degalinėje esanti greitojo įkrovimo stotelė buvo pajungta ir išbandyta.

„Šiuo metu ji yra atjungta, kadangi vyksta integracija į mūsų sistemas. Pabaigus šį procesą, klientai ir vėl galės ja naudotis“, – sakė Z.Kepalas.

Lietuvoje, kaip ir kitose Baltijos šalyse, „Circle K“ degalinėse diegiamos „HyperCharger by Alpitronic“ greito įkrovimo stotelės. Šios stotelės pasirinktos dėl jų techninių savybių ir patogumo klientams, sakoma bendrovės komentare.

Bendras kiekvienos stotelės galingumas yra 300 kW. Kadangi suprojektuotos dvi krovimo vietos, tai vienam automobiliui stotelėje tenka 150 kW. Ateityje apmokėjimai bus atliekami per mobiliąją programėlę – dabar šis būdas ir testuojamas.

Kaip plėsis „Circle K“ elektromobilių stotelių tinklas

„Circle K Lietuva“ tinklas toliau planuoja plėsti elektrinių įkrovimo stotelių infrastruktūrą, tačiau pats įgyvendinimo planas priklausys nuo kelių veiksnių – rinkos elektrifikacijos greičio bei vartotojų poreikių. Dėl šios priežasties nuolat stebime, kaip keičiasi rinka, kokios yra dabartinės tendencijos.

„Artimiausiu metu planuojame dar vieną greito įkrovimo stotelę įrengti Grigiškėse esančioje degalinėje. Visi leidimai šios stotelės įdiegimui jau gauti, o diegimas numatomas su degalinės rekonstrukcija“, – komentavo Z.Kepalas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kaip sutrumpinti naujovių kelią iki būsimo specialisto: AIPA ir Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos pavyzdys
Reklama
Pavasaris – laikas kurti grožį savo kieme: specialistų patarimai, nuo ko pradėti ir kaip tvarkyti aplinką
Reklama
Žemės ūkyje vis labiau įsitvirtina biostimuliatoriai: kaip jie veikia?