Tikriausiai prisimenate šį įvykį, po kurio Prancūzijoje buvo uždrausta prekiauti naujais A ir B klasės bei SL „Mercedes-Benz“ modeliais. Mat, Vokietijos prabangių automobilių gamintojas šiuose automobiliuose naudojo kiek senesnį oro kondicionierių aušinimo skystį, kuris, pasak gamintojo, yra gerokai atsparesnis užsidegimui.
Tačiau „SEA International“ atliko tyrimą ir pareiškė, kad tokie „Dailmer“ grupės pasiteisinimai, dėl ko jie naudoja senesnį skystį, yra nemotyvuoti. Mokslininkai taip pat pridūrė, kad „Daimler“ bandymus atliko jų visiškai nesiedami su realiomis automobilių avarijomis.
Automobilių inžinierių bendruomenės mokslininkai tvirtina, jog tikimybė, kad oro kondicionierių skystis po avarijos užsiliepsnos yra tolygi vienai iš trilijono. Tuo tarpu jų tyrimo duomenimis, tikimybė, kad automobilis po avarijos užsidegs dėl kitos priežasties yra viena iš milijono – milijoną kartų didesnė. Inžinierių teigimu, R-1234yf skystį naudoti automobilių pramonėje yra visiškai saugu.
Jokia kita valstybė kol kas nepasekė Prancūzijos pavyzdžiu – „Daimler“ koncernui pateiktas ultimatumas, šią problemą išspręsti iki rugsėjo. Jeigu vadovai visa tai ignoruos, bus uždrausta prekiauti A ir B klasės bei „Mercedes-Benz SL“ modeliais Europoje.