„Džiugu, kad pirmasis visiškai elektrinis sportinis „Porsche" automobilis taip greitai pasiekė tokį įvertinimą. Džiaugiamės, kad ir klientų atsiliepimai apie „Taycan" yra labai geri", – sako „Porsche" sportinių automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Mokslininkų parengtame „Automobilių inovacijų pranešime" (angl. „AutomotiveINNOVATIONS Report") akcentuojamos tokios „Taycan" savybės, kaip 800 voltų elektros sistemos architektūra, galinėje ašyje sumontuota dviejų greičių transmisija, aukštą, net iki 265 kW galios pasiekiančią energijos rekuperacinę sistemą ir mažiausią segmente, vos nuo 0.22 Cd siekiantį oro pasipriešinimą.
Automobilių vadybos centras yra nepriklausomas mokslo institutas, kuris yra Bergiš Glabdacho mieste įsikūrusio Taikomųjų mokslų universiteto dalis. Šio centro direktoriaus pareigas einantis profesorius Stefanas Bratzelis nuo 2005-ųjų metų nagrinėja viso pasaulio automobilių gamintojų tendencijas, bei kartu su audito ir konsultacijų bendrove „PricewaterhouseCoopers" metiniuose apdovanojimuose paskelbia pačias didžiausias inovacijas. 2019-2020 metų laikotarpiu iš viso buvo įvertinta apie 250 skirtingų automobilių modelių.
Šis apdovanojimas yra ne pirmas ir ne paskutinis, kurį gauna „Porsche Taycan". Iki šiol šis sportiškas elektromobilis gavo apie 40 kitų tarptautinių apdovanojimų, daugumą jų svarbiausiose pasaulio rinkose – Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, JAV bei Kinijoje, o tarp daugybės įvertinimų yra šie: Metų prabangiausias automobilis (Pasaulio metų automobilio rinkimai), Metų dinamiškiausias automobilis (Pasaulio metų automobilio rinkimai), Metų automobilis (BBC „Top Gear" žurnalas, Jungtinė Karalystė), Ekologiškiausias metų automobilis (Kinijos metų automobilio rinkimai) ir kiti.
Išskirtinių galimybių derinys
Šiemet Lietuvoje pristatytas „Porsche Taycan" yra įrodymas, kad sportiniai automobiliai ir ekologija jau yra suderinami. Skaitmeninės technologijos, pritaikytos kuriant šį elektromobilį, atvertė naują puslapį elektromobilių istorijoje.
Gamintojo archyvas „Taycan" pasižymi „Porsche" DNR – šio gamintojo automobiliams būdinga išvaizda ir charakterio savybėmis, o visos iki dabar pristatytos modelio modifikacijos turi po du elektrinius variklius. Galingiausiosios „Taycan Turbo S" versijos su „Launch control" funkcija galia siekia 761 AG (560kW), tai automobiliui leidžia įsibėgėti iki 100 km/val. vos per 2,8 sek., o iki 200 km/val. – per 9,8 sek.
800 voltų elektros sistema, kuri pripažinta apdovanojimu, užtikrina greitą „Taycan" akumuliatorių įkrovimą. Didelio galingumo DC stotelėse užteks vos 5 minučių įkrovos norint nuvažiuoti papildomus 100 kilometrų.
„Taycan" vidaus dizainą įkvėpė minimalistinis pirmojo „ Porsche 911" modelio, pasirodžiusio 1963 m., interjeras. „911" modelis ir jo išskirtinis dizainas padėjo „Porsche" išsilaikyti sėkmės kelyje beveik 60 metų ir tapo sportinių automobilių ikona bei etalonu.
„Taycan" – simbolinis pavadinimas, reiškiantis jauno eiklaus žirgo sielą. Tai idealiai atspindi pirmąjį „Porsche" elektromobilį: jis judrus, energingas, modernus, tačiau išlaiko visas „Porsche" tradicijas.