Už autobusą „Dodge Power Wagon“ buvo paklota 60 500 JAV dolerių. Aukšta jo kaina paaiškinama tuo, kad po variklio dangčiu buvo sugrūstas variklis „Hellcat V8“, rašo Trucker.
Apie 6,2 l darbinio tūrio variklio su kompresoriumi trauką nepranešama, tačiau „Dodge“ modeliuose ji siekia 808 AG. Projekto autorius Alanas Vanevenchovenas autobusiuke sumontavo automatinę pavarų dėžę Dodge 46RH ir NP208 skirstytuvą. Transporto priemonė buvo tobulinama specialiai SEMA parodai.
Išoriškai „Dodge Power Wagon“ išsaugojo beveik originalią išvaizdą. Atskirti jį nuo originalo galima nebent pagal mažesnį dydį, kitokius bamperius ir ratus. Autobuso salonas – asketiškas, vairuotojo sėdynė – metalinė, be jokių pagrąžinimų.
Tiesa, „Dodge Power Wagon“ dar buvo sumontuoti galingi diskiniai stabdžiai ir papimpintas išmetimo vamzdis.