Tai reiškia, kad ir italai, ir prancūzai nuo šiol galės skolintis kur kas mažiau pinigų. O tai reiškia, kad gamintojai gali įbristi į dar didesnius finansinius sunkumus. Ir taip vos kvėpuojantys koncernai, dar labiau spaudžiami išleisti paskutinį kvapą. Itin prasti pardavimai Europoje lemia tai, kad antrasis pagal dydį Europos automobilių gamintojas „PSA Peugeot – Citroen“, priverstas atleisti tūkstančius darbuotojų.
Ne itin geriau atrodo ir tai, kad prancūzai priversti mažinti ir „Peugeot 208“ gamybą. O juk tai nedidelis, biudžetinis automobilis, kurių turėtų būti nuperkama daug. Ne ką geresnės žinios ir „Fiat“, kurie yra pririšti prie vietinės Italijos rinkos, kuri šiuo metu, taip pat merdėja. O galutines žymes ant kaklo ruošiasi palikti kitų metų prognozės, kurios teigia, kad naujų automobilių pardavimai Europoje, sumažės dar trimis procentais.