Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Moteris prie sunkvežimio vairo: Aušra Mieliauskienė stebina net patyrusius vairuotojus

Kanados šiaurėje, šimtus kilometrų besidriekiančiais ledo keliais sunkiasvorius krovinius veža moterys. Skandinavijoje 30 metrų 90 tonų miškavežes taip pat vairuoja moterys. Po truputį šios tendencijos prigyja ir Lietuvoje. Aušra Mieliauskienė – sunkiasvorio sunkvežimio MAN vairuotoja „Ekonovus“ bendrovėje. Tarp vyrų ji jaučiasi tikrai gerbiama.
Aušra Mieliauskienė, sunkvežimio vairuotoja
Aušra Mieliauskienė, sunkvežimio vairuotoja / Econovus iliustr.

Nors sunkiasvorės transporto priemonės valdymas atrodo ganėtinai vyriškas užsiėmimas, Aušra Mieliauskienė tai priima kaip iššūkį.

Econovus nuotr./Sunkvežimio vairuotoja Aušra Mieliauskienė
Econovus nuotr./Sunkvežimio vairuotoja Aušra Mieliauskienė

„Įmonėje dirbu 3 mėnesius – toks pats ir mano vairavimo stažas, tad pasigirti puikiais vairavimo įgūdžiais dar negaliu, – pripažino A.Mieliauskienė. – Tačiau nejaučiu pašaipių žvilgsnių, atvirkščiai – tik pagarbą bei supratimą, todėl kolektyvu labai džiaugiuosi. Pavyzdžiui, kartą, kai bevažiuojant sugedo sunkvežimis, pro šalį važiuojantieji vis sustodavo pasiteirauti, kas atsitiko. Kai kuriais atvejais pataisyti gedimo be specialios pagalbos neįmanoma“.

Moteris prie vairo kai kuriuos vis dar stebina

Kasdieniai maršrutai, kuriais važinėja A.Mieliauskienė, yra vis kitokie: vieną dieną ji – Kaune, kitą – Vilkijoje, Pravieniškėse, Kulautuvoje ar Jonavoje. Moteris vežioja mažesnius konteinerius, todėl jų paklausa – didžiulė: kone kasdien atsiranda naujų objektų, statybviečių, nelankytų vietų.

„Didžiausi iššūkiai būna tada, kai navigacija manęs nenuveda ten, kur reikia. Kadangi esu dar „žalia“ vairuotoja, paklausti, kur yra kokia nors gatvė, tenka ir vietinių žmonių. Kiekvieną kartą maršrutą norisi apvažiuoti greičiau, aplankyti daugiau objektų, tačiau važiuojant į nebūtas vietas tą padaryti nėra lengva. Taip pat sudėtinga, kai su didele sunkiasvore mašina reikia įsisprausti į mažas gatveles – paimti konteinerį, apsisukti“, – sakė vairuotoja.

„Kai paskambinu klientams teiraudamasi, kur atvežti konteinerį, neretas paprašo vairuotojo telefono numerio. Sužinojęs, kad aš ir esu vairuotoja, dažnas nuoširdžiai nustemba. Tiesą sakant, per šiuos kelis darbo mėnesius susidūriau vien su mielais, pozityviai nusiteikusiais žmonėmis. Tai labai motyvuoja“, – apibendrino vairuotoja.

Varžybos – gebėjimams patikrinti

Aušra Mieliauskienė su emocijomis susitvardė ir per šią vasarą vykusias „Ekonovus“ logistikos dieną organizuotas vairavimo varžybas, kurioje kasmet vertinami vairuotojų gebėjimai. Išklausę instruktažą vairuotojai sprendė teorinį testą ir atliko praktines užduotis – simuliatoriaus pagalba mokėsi ekonominio vairavimo sudėtingomis sąlygomis, įveikė greitos reakcijos reikalaujančias kliūtis.

„Geriausiai sekėsi leistis nuo kalno šlapia danga. Tačiau varžybose teko valdyti dvigubai didesnę, nei įprastai vairuoju, mašiną. Tai lėmė, kad daug geriau pasirodė didesnę patirtį turintys kolegos, o man liko pasidžiaugti bent tuo, jog sėkmingai įveikiau visas kliūtis“, – įspūdžiais dalijosi A.Mieliauskienė, pelniusi apdovanojimą kaip vienintelė šiuo metu kolektyve esanti moteris.

VIDEO: Ekonovus | Logistikos diena 2017

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos