„Antrus metus stebime ženklų naujų motociklų pardavimų augimą. Įsigyjant motociklą išsimokėtinai, KASKO draudimas metams kainuodavo 500 – 1200 eurų priklausomai nuo motociklo vertės. Būtent dėl šių išlaidų pirkėjai mieliau rinkdavosi kelių metų senumo, nenaujus motociklus. Perkant išsimokėtinai KASKO draudimui tapus savanorišku, juo savo noru draudžiasi tik 20-30 proc. vairuotoju“, – teigė UAB „Nippon Auto” komercijos direktorius Artūras Vilpišauskas.
Pagal naujų motociklų pardavimus pastaraisiais metais Lietuva gerokai nusileido kaimynams Latvijoje ir Estijoje. Šiuo metu kaimynų atotrūkis sumažėjo. Lietuvos atsilikimui įtakos turi ir kelių eismo taisyklių reikalavimai.
„Pavyzdžiui, Latvijoje motociklams iki 125cc variklio darbo tūrio nereikia vairuotojo pažymėjimo. Kaimynai šitaip tikėjosi sumažinti automobilių spūstis keliuose“, – teigė A.Vilpišauskas.
Dviračių transporto priemonių mados taip pat gerokai pakito. Vadovo teigimu, keliuose beveik nebesutiksime motorolerių. Praėjusiais metais Europoje HONDA visiškai atsisakė 50cc galios modelių. Motorolerių segmento paklausa gerokai sumažėjo naujų transporto priemonių – tokių kaip elektriniai paspirtukai – sąskaita.
„Motociklus šiandien renkasi jaunesni vairuotojai, kuriems motociklas – ne tik transporto, bet ir individualumo ar saviraiškos priemonė. Pastaraisiais metais itin auga street klasės pardavimai. Tai universalūs motociklai, skirti kasdieniam vairavimui. Šiame segmente HONDA siūlo net 5 naujus skirtingos galios modelius: nuo 125cc iki 1000cc“, – teigė A.Vilpišauskas.
Vadovo teigimu, išsimokėtinai perkant CB300 ar CB500 street segmento motociklą, lizingo įmoka sudaro apie 50 eurų per mėnesį (su 5 metų sutartimi ir 35% likutine verte).
„Mėnesiui naujas motociklas kainuoja nelyginant geras išmanusis telefonas. Tai pirkėjus perviliojo iš skelbimų portalų. Kartu naujam motociklui teikiama garantija, priežiūra atliekama autorizuotame servise. HONDA pirkėjams taip pat teikia „motociklų viešbučio – motociklo saugojimo žiemą – paslaugą, kuri pirmuosius metus yra nemokama“, – teigė A.Vilpišauskas.
Vadovo teigimu, tradiciškai paklausūs ir adventure klasės kelionių motociklai kaip CRF1000L Africa Twin. Tačiau mažėja susidomėjimas vadinamomis „britvomis” arba super sport segmento modeliais.
„Šiandienos pirkėjai, užuot ieškoję galios ir greičio, mieliau renkasi patogius, universalius, kasdieniam naudojimui skirtus motociklus“, – teigė A.Vilpišauskas.