„Suzuki“, „Kawasaki“, BMW, „Honda“, „Ducati“, KTM bei nemažai kitų kompanijų šioje parodoje pristatė ne po vieną, o net po kelis visiškai naujus modelius, kuriuos pirkėjai galės įsigyti jau kitais metais. Pademonstruota ir nemažai dizainerių bei inžinierių vizijų, kurie savo idėjas išreiškė koncepciniuose modeliuose.
Tiesa, buvo ir tokių stendų, kuriuose, lyginant su praėjusiais metais, naujų modelių neatsirado. Nieko naujo pirkėjams šių metų parodoje nepademonstravo „Aprilia“, „Harley-Davidson“, „Hyosung“, „Benelli“, „Indian Motorcycles“ kompanijos. Šie gamintojai EICMA lankytojams demonstravo savo produktus, debiutavusius parodoje „Intermot“ ir praėjusių metų EICMA salone Milane. Tiesa, šie gamintojai bent jau atnaujino spalvų gamą ir įrangą, tad sakyti, kad jų stenduose nėra visiškai nieko naujo, būtų netikslu.
Tačiau aišku viena – visus, išskyrus koncepcinius, pademonstruotus modelius pirkėjai galės įsigyti jau kitais metais.
Gamintojas KTM galiausiai pademonstravo aktyviai anonsuotą 2017-ųjų metų „390 Duke” modelį. Smagiam važiavimui skirtas motociklas įgavo „1290 Duke” modelio dizaino bruožų – panašų priekinį LED žibintą. „390 Duke” turi ir gerokai didesnį degalų baką, kuris padarytas iš plieno ir talpina 13,4 litro degalų.
Beje, KTM stende buvo galima išvysti ir Dakaro dykumų maratono dalyvio, motociklininko Toby Price`o vairuojamą „450 rally” modelį. KTM nebuvo vienintelis gamintojas, kuris pademonstavo Dakarui skirtą motociklą. Tą patį padarė ir „Honda“. Kompanija pademonstravo kitų metų lenktynėms skirtą CRF450R modelį.
„Husqvarna Vitpilen 401” – vienas labiausiai lauktų „cafe racer“ stiliaus motociklų, oficialiai pristatytų šių metų EICMA parodoje. Kompanija šį modelį pernai parodė kaip koncepciją, tačiau galima pastebėti, kad serijinei gamybai skirtas modelis yra mažai pasikeitęs. Beje, jis gaminamas naudojant „KTM 390 Duke” platformą.
„Suzuki“ į EICMA parodą atgabeno 250 kubinių centimetrų darbo tūrio varikliu aprūpintą „GSX-250R” modelį. Jis oficialiai pristatytas buvo praėjusį mėnesį Kinijoje vykusios spaudos konferencijos metu. GSX-250R atrodo agresyviai. Jo dizainas tapo panašus į galingesnio, vieno litro klasės modelio. Dviejų cilindrų variklis išvysto 25 arklio galias ir 23,3 sukimo momentą, skaičiuojant niutonmetrais. Šie skaičiai yra artimi vieno cilindro variklį turinčiam „Honda CBR250R” modeliui.
BMW stendo puošmena tapo ir daugiausia lankytojų dėmesio sulaukė naujasis G310GS modelis, aprūpintas 500 kubinių centimetrų varikliu. Kaip skelbia gamintojas, tai motociklas, skirtas visiems, kuriems reikia patrauklios kainos, komforto, vairavimo malonumo, o ne 100 arklio galių.
„Kawasaki“ stende buvo galima išvysti Milane debiutavusį „Versys X300” modelį. Tai mažiausias „Kawasaki“ šeimos narys. Šiame modelyje sumontuotas „Ninja“ 300 ir Z300 modeliuose jau išbandytas variklis. Tiesa, rėmas ir kėbulo dizainas čia panaudotas visiškai naujas.
Milane gamintojas „Ducati“ paviešino, ką iki tol vadino tiesiog kodiniu pavadinimu „Project 1408”. EICMA parodoje dienos šviesą išvydo ilgai lauktas „Ducati 1299 Superleggera“ modelis, kuris sukurtas naudojant pačias egzotiškiausias medžiagas, įmanomas motociklų industrijoje. Naudojant daug anglies pluošto pagamintas motociklas, kartu su visais reikalingais skysčiais viduje, sveria įspūdingai mažai – vos 167 kilogramus.
Motorolerius gaminanti kompanija „Piaggio“ Milane lankytojus nustebino savo „Vespa Elettrica“ kūriniu. Tikimasi, kad elektra varomas motoroleris išriedės į pasaulio gatves, kuriose iki šiol jau važinėja per 18 milijonų vienetų „Vespų“ su vidaus degimo varikliais, jau kitų metų antrąjį pusmetį.
Keturračių kategorijoje daugiausiai naujienų pažėrė „CFMoto“
Keturračių rinkoje šių metų parodoje naujienų kiek mažiau. „Yamaha“ ir vėl daugiau dėmesio skyrė dviračiams motociklams, tad pristatė vos po vieną SSV ir ATV modelį. Vienas didesnių žaidėjų – „Can-Am“ šią parodą apskritai praleido.
Tuo metu Milane smarkiai sužibėjo Kinijos gamintojas „CFMoto“. Kinai pademonstravo „ZFORCE 1000” SSV kategorijos modelį, aprūpintą vieno litro darbo tūrio, dviejų cilindrų, skysčiu aušinamu varikliu. Šis agregatas išvysto net 80 arklio galių ir pasiekia maksimalų 115 km/val. greitį.
Kita naujiena, oficialiai pristatyta EICMA parodoje – „CFORCE 850 XC” modelis. 440 kilogramų sveriantis keturratis pasiekia pasiekia 65 arklio galias, esant 7000 apsisukimų per minutę. Trečia „CFMoto“ naujiena – „CFORCE1000”. Tai taip pat vieno litro variklį turintis kinų kūrinys.
Šie du modeliai, kinų teigimu, Lietuvos pirkėjus pasiekti turėtų kitų metų balandį. Tuo metu SSV „mašinėlė“, kaip teigia „CFMoto“ pardavimų vadovas Charlesas Ni, rinkoje turėtų pasirodyti jau sausio mėnesį.
Gamintojai neabejoja, kad augantis „CFMoto“ populiarumas leis rinkoje įsitvirtinti ir šiems naujiems modeliams, kuriuos pirkėjai naudoja ne tik pramogai, bet ir įvairiems darbams – sniego stumdymui, krovinių vežimui, apsaugai, ūkio darbams.
Be šių trijų modelių „CFMoto“ taip pat pademonstravo ir vieną naują dviratį motociklą. 650 MT vardu pakrikštytas kinų kūrinys aprūpintas dviejų cilindrų, 650 kub. cm. skysčiu aušinamu varikliu, kuris generuoja 71 arklio galią ir gali pasiekti 170 km/val. greitį.
„Džiaugiuosi, kad „CFMoto“ investuoja į naujus modelius ir jų sertifikavimą, jog ir toliau būtų galima juos registruoti „Regitroje“ ir klientų lūkesčiai būtų patenkinti. Pagaliau „CFMoto“ turės ir vieno litro darbo tūrio keturračius, kurie taip laukiami Lietuvoje“, – sakė „CFMoto“ Lietuvoje atstovaujančios įmonės „Motorider.lt“ vadovas Valdas Radvilavičius.