Nauji automobilių modeliai visada kuriami žvalgantis į konkurentus. Tai yra normalu – niekas nenori nuo pač pradžių atsilikti nuo pačių geriausių. Jei koks nors automobilis yra perkamas, konkuruojantys gamintojai analizuoja geriausias jo savybes ir stengiasi jas atkartoti. Taigi, ir „Mustang Mach-E“ buvo kuriamas žvalgantis į kitą visureigį. Tik ne „Tesla Model Y“.
„Mustang Mach-E“ dažnai lyginamas su „Model Y“, tačiau tiesa yra ta, kad „Mach-E“ programos pradžioje „Tesla“ modelis dar nebuvo parduodamas ir gerai žinomas. Taigi „Ford“ žvalgėsi kitur.
„Porsche Macan“ – štai kur žvalgėsi „Ford“, kurdama „Mach-E“ elektromobilį. Tai gali atrodyti kiek keista, nes „Macan“ (kol kas) nėra elektromobilis, tačiau būtent jis dažnai laikomas geriausiu savo kategorijos krosoveriu. Be to, „Porsche“ yra prabangių automobilių markė su gilia istorija ir sportiniu charakteriu – „Ford“ nori tokia būti. Taigi, „Mach-E“ buvo kuriamas taip, kad atitiktų ar pranoktų „Macan“ sukurtą standartą.
Ir tai nėra gandai – „Team Edison“, už „Ford“ elektromobilių kūrimą atsakingos komandos, vadovas Markas Kaufmanas tai atskleidė viename iš interviu. Jam patinka „Porsche“ automobilis ir markės charakteris. Galbūt toks atvirumas pasirodys keistas, bet tai automobilių pramonėje yra įprasta. Pavyzdžiui, „Alpine A110“, „Renault“ koncerno sportinis automobilis, buvo kuriamas žvalgantis į „Porsche Cayman“. Turėdami progą „Porsche“ inžinieriai pasivažinėja „Ferrari“ superautomobiliais.
Kol kas „Mach-E“ apžvalgos yra labai pozityvios. Tai nėra toks sportiškas automobilis, kaip gali pasirodyti matant „Mustang“ vardą, bet jis yra greitas, pakankamai smagus ir praktiškas.