Nakties metu keliaujantys prie molo Melnragėje turės rinktis kitą maršrutą

Gera žinia dviratininkams ir poilsiautojų keliamo triukšmo išvargintiems melnragiškiams. Nuo kitos vasaros naktį prie molo Pirmojoje Melnragėje motorinėmis transporto priemonėmis keliaujantys romantikai turės aplenkti Molo gatvę ir rinktis alternatyvius maršrutus per Pamario ar Burių gatves, o dieną Molo gatvė taps dviračių gatve. Tokius sprendimus priėmė savivaldybės Eismo saugumo komisija, išklausiusi ekspertų rekomendacijas dėl naktimis vietos gyventojų poilsį trikdančių pajūrio lankytojų sudrausminimo.
Melnragės molas
Melnragės molas / Aurelijos Jašinskienės / 15min.lt nuotr.

Klaipėdos miesto savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi „MC Mobility Consultants GmbH“ išanalizavo eismo organizavimo situaciją Pirmojoje Melnragėje ir parengė siūlymus dėl eismo gerinimo priemonių. Jos buvo pristatytos, aptartos ir patvirtintos savivaldybės Eismo saugumo komisijoje.

Anot „MC Mobility Consultants GmbH“ atstovo Dovydo Skrodenio, pasikalbėjus su Melnragės gyventojais, buvo išskirtos kelios didžiausios su eismu susijusios problemos Pirmojoje Melnragėje:

– triukšmas (ypač nakties metu ir ypač netoli molo);

– lankytojų automobiliais užstatomi įvažiavimai į gyventojų kiemus;

– nepatogi infrastruktūra dviratininkams.

Auditą atlikusi įmonė Eismo saugumo komisijos nariams pasiūlė būdus kaip išspręsti minėtas problemas. Didžiausią vietos gyventojų nepasitenkinimą kelia įvairiomis motorinėmis transporto priemonėmis prie molo atvykstančių lankytojų keliamas triukšmas. Poilsiautojai garsiai leidžia muziką, neretai triukšmingai bendrauja (ypač – naktimis), be to, neradę vietos automobiliams, juos palieka abiejose gatvės pusėse, nepalikdami galimybės pravažiuoti aptarnaujančiam transportui, taip pat užblokuoja gyventojų įvažiavimus į kiemus.

Eismo auditą atlikę ekspertai pasiūlė šias problemas spręsti Melnragėje nuo 22 val. uždraudžiant eismą Molo gatve iki Vėtros g. esančios automobilių stovėjimo aikštelės. Tačiau molą ir netoli jo esančią aikštelę pasiekti bus galima kitu maršrutu – per Burių ar Pamario g. Beje, motociklininkų eismą Molo gatve draudžiantys kelio ženklai čia įrengti anksčiau, tačiau nedrausmingi eismo dalyviai (ypač naktį) jo linkę nepaisyti.

Eismo saugumo komisijos nariai pritarė, kad 6.00 – 22.00 val. pietinėje Melnragės dalyje (nuo Audros g., Molo g., Vėtros g., Smilčių g., Burių g. ir kt.) eismo organizavimas nesikeis. Nakties metu (nuo 22.00 iki 6.00 val.) Molo g. atkarpa nuo Audros g. iki Vėtros g. bus

uždaryta. Tuo laiku ja galės važinėti tik gyventojai ir aptarnaujantis transportas, o poilsiautojai prie molo galės patekti aplinkiniu keliu (Pamario g. ar Burių g.).

Dar viena naujovė: kitą vasarą dienos metu Molo g. ir Vėtros g. iki automobilių stovėjimo aikštelės taps dviračių gatvėmis, kuriomis 30 km/h greičiu judantys automobiliai dviratininkų lenkti negalės.

Ateityje Vėtros gatve, „MC Mobility Consultants GmbH“ siūlymu, galėtų vykti vienos krypties eismas – iki automobilių aikštelės, o iš jos automobiliai išvažiuotų per Smilčių gatvę – tai leistų išvengti spūsčių ties minėta aikštele.

J. Andriejauskaitės / 15min nuotr./Melnragė
J. Andriejauskaitės / 15min nuotr./Melnragė

Eismo saugumo komisija taip pat pritarė siūlymui nuo kitų metų vasaros sezono organizuoti vienos krypties eismą šiaurinėje Melnragės dalyje (nuo Audros g.). Dabar eismas vyksta abiem kryptimis, statyti automobilius leidžiama abiejose gatvės pusėse, todėl pravažiuoti tarp jų neretai tampa iššūkiu. Tikslu padidinti pėsčiųjų saugumą, pritarta pėsčiųjų perėjos Audros g. susiaurinimui iki dviejų eismo juostų.

Ateityje planuojama pertvarkyti ir automobilių stovėjimo aikštelę Audros gatvėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis