„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Naudotas „Bugatti Veyron“ parduodamas už astronominę 1,28 mln. eurų kainą

Visų superautomobilių tėvu tituluojamas „Bugatti Veyron“ savo gamybos metu buvo ir vis dar yra tikras technikos stebuklas. Ne veltui „Volkswagen“ koncernui šio automobilio kūrimo ir tobulinimo darbai kainavo kosminius pinigus.
Parduodamas „Bugatti Veyron“
Parduodamas „Bugatti Veyron“ / Autoplius.lt nuotr.

Skaičiuojama, kad su kiekvienu parduotu „Veyron“ VW grupė patirdavo maždaug 5-5,5 mln. eurų nuostolių. Patys brangiausi „Veyron Grand Sport Vittese“ buvo parduodami maždaug už 1,74 mln. eurų. Keli tokie modeliai yra registruoti ir Lietuvoje, nors šalies keliuose jų niekas nepastebi – superautomobiliai išvežti į Prancūzijos Rivierą.

Lankomiausiame transporto skelbimų portale Autoplius.lt kaip tik parduodamas 2008-ųjų metų „Bugatti Veyron“. 9 metų senumo superautomobilis nuriedėjęs vos 8 tūkst. kilometrų, tačiau jo kaina siekia net 1,28 mln. eurų. Tai pirmas serijiniu būdu gamintas modelis su 1000 AG generuojančiu varikliu.

Autoplius.lt nuotr./Parduodamas „Bugatti Veyron“
Autoplius.lt nuotr./Parduodamas „Bugatti Veyron“

Nedidelė rida tokio kalibro automobiliams yra dažnas reiškinys. „Veyron“ atveju, automobilio techniniai aptarnavimai atliekami tik Prancūzijoje, o ir intervalai tarp techninių patikrų – labai trumpi – vos 2 tūkst. kilometrų.

Šių superautomobilių priežiūra reikalauja beveik neribotų finansinių išteklių. Padangų, stabdžių ir skysčių keitimas kainuoja ne mažiau nei naujutėlis „Porsche“ markės automobilis.

Visus varančiuosius „Veyron“ ratus suka 8,0 litrų W16 formos benzininis variklis su 4 turbokompresoriais. Kad būtų paprasčiau įsivaizduoti, kas tai per variklis – įsivaizduokite du sujungtus „Audi RS6“ motorus. Šio inžinerinio stebuklo agregatus aušina net 10 įvairiausių radiatorių, o salonas suprojektuotas taip, kad skriejant 300 km/h greičiu viduje būtų galima susikalbėti pašnibždomis.

Tačiau retam automobiliui pasiekiamas 300 km/h greitis „Bugatti“ superautomobiliui nėra riba. Nuo šios padalos spidometro rodyklė gali pakilti iki 400 km/h – ne veltui „Veyron“ buvo pripažintas greičiausiu pasaulio automobiliu. Vėliau gaminti „Super Sport“ modeliai pasiekė maksimalų 431 km/h greitį.

Gamintojo teigimu, nuo maksimalaus 400 km/h greičio iki visiško sustojimo „Bugatti Veyron“ gali sustoti vos per 10 sekundžių. Tačiau per visą stabdymo kelią automobilis nuriedės net pusę kilometro. Skriejant maksimaliu greičiu 100 litrų automobilio degalų bakas ištuštėja per 12 minučių, tačiau visiškai naujos, apie 20 tūkst. eurų kainuojančios padangos susidėvi vos per 9 minutes. Negana to, per vieną minutę prie 400 km/h yra sudeginama 47 tūkst. litrų oro.

Latvijoje parduodamo „Bugatti Veyron“ skelbimą portale Autoplius.lt galite peržiūrėti paspaudę šią nuorodą.

Iki 2014-aisiais paskelbtos „Veyron“ gamybos pabaigos buvo parduota 450 įvairiausių šio modelio versijų. Tačiau visi jie naudotų automobilių rinkose parduodami gerokai didesnėmis kainomis. Tai – kolekcionierių medžiojamas suvenyras, kuriame atsispindi visa 80 metų „Volkswagen“ patirtis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs