Naudoti automobiliai iš šių trijų šalių atbaido lietuvius: vis tik jie pamiršta įvertinti dar svarbesnes rizikas

Norint atsinaujinti automobilį atsiranda daugybė dvejonių, keliančių klausimą, ar tikrai galima pasitikėti rastos transporto priemonės kokybe? Vienas iš dažniausiai nerimą keliančių aspektų – šalis, iš kurios yra atgabentas automobilis, rašoma „Longo LT“ pranešime spaudai.
Naudoti automobiliai
Naudoti automobiliai / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Ekspertas įžvelgia, jog vis tik tam tikri stereotipai renkantis transporto priemonę egzistuoja, tačiau dalis jų – ne iš piršto laužti.

Vengia įsigyti automobilius, atvežtus iš trijų šalių

Renkantis transporto priemonę lietuviai dažnai skeptiškai žvelgia į automobilius, atgabentus iš tam tikrų šalių. Anot „Longo LT“ vadovo Pauliaus Valiukėno, klientams nepasitikėjimą kelia trys valstybės, kuriose buvo eksploatuojamos transporto priemonės.

„Klientai, radę norimą automobilį, kone visų pirmiausia atkreipia dėmesį, iš kokios užsienio šalies šis yra atvežtas. Iš patirties galiu pasakyti, jog lietuviai itin vengia įsigyti transporto priemones, su kuriomis ankstesni savininkai važinėjo JAV, Italijoje ir Prancūzijoje. Žinoma, tam yra konkretus paaiškinimas, kuris lemia šį pirkėjų požiūrį“, – įžvelgia ekspertas.

P.Valiukėnas pabrėžia, jog automobiliai, eksploatuoti pastarosiose šalyse neretai turi specifinių defektų, kuriems įtaką daro ir šalyje vyraujanti vairavimo kultūra: „Iš JAV atkeliavusios transporto priemonės neretai būna daužtos, o iš Italijos ir Prancūzijos – apibraižytos bei įlenktos. Ko gero, tai yra mentaliteto ir vairavimo ypatumų klausimas, kadangi ten gyvenantys žmonės yra labiau atsipalaidavę bei aplaidžiau žiūri ne tik į savo, bet ir į aplinkinių automobilių tausojimą“.

Stereotipai – ne iš piršto laužti

Tačiau, kaip pasakoja P.Valiukėnas, dažnu atveju stereotipai naudotų automobilių rinkoje atsiranda ne be priežasties. Vis tik, kaip sako sertifikuotų automobilių pardavimo ekspertas, iš atitinkamos šalies atvežti automobiliai gali turėti ir atitinkamas gedimų, ar defektų tendencijas.

„Požiūris ir atsargos jausmas pas pirkėjus atsiranda ne be priežasties. Neretai iš minėtų šalių, JAV, Prancūzijos ir Italijos, automobiliai būna ne tik su išoriniais, bet ir vadinamasi vidiniais defektais. Taip pat viena dažniausiai sutinkamų „gudrybių“, pasitelkiamų nepatikimų pardavėjų – atsukta rida ir netvarkingai pateikiama automobilio istorija“, – pabrėžia „Longo LT“ vadovas.

Priežastis vis tik kita

P.Valiukėnas įžvelgia, jog itin dideliam klientų ratui, įtakos nepasitikėjimui turi nepatikimų naudotų automobilių pardavėjų noras greitai ir nesunkiai pralobti. Eksperto manymu, klientams pirmiausia reikėtų atkreipti dėmesį ne kokioje šalyje buvo eksploatuotas automobilis, o iš ko jį yra ketinama įsigyti.

„Apgavikai bet kurioje šalyje gali parduoti defektų pilną automobilį, kaip tvarkingą prekę. Todėl pirmiausia dėmesį svarbu atkreipti, iš kokio pardavėjo ketinate įsigyti transporto priemonę. Patikimi verslai nesieks apgauti klientų, o priešingai – bandys pasiūlyti optimaliausią variantą ir abipusiai protingą sandorį“, – tikina ekspertas.

Atsarga gėdos nedaro

Vis tik „Longo LT“ vadovas pataria likti budriems, renkantis naudotus automobilius. Anot jo, yra vienas pagrindinis aspektas, kurio visų pirmą ir reikėtų paisyti.

„Tikrai nereikia bijoti nei vienos šalies, iš kur yra atgabentas automobilis, bet tuo pat metu svarbu nebūti atsainiu pirkėju, kurį paperka tik faktas, kurioje valstybėje buvo eksploatuotas automobilis. Ar automobilis iš Italijos, ar taip lietuvių pamėgtos Vokietijos – juos reikia tikrinti itin atsakingai, tad pagrindiniu aspektu tampa pačių pirkėjų dėmesingumas. Tai būtina tam, jog pirkėjai liktų patenkinti pirkiniu bei visuomenėje sklandytų mažiau gandų ir stereotipų apie naudotų automobilių rinką“, – pabrėžia P.Valiukėnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis