i3 nuo rinkoje tuo metu pardavinėtų klasikinių elektromobilių išsiskyrė drąsiais dizaino ir inžineriniais sprendimais. „BMW i3“ buvo savotiškas „Audi A2“ atitikmuo – dėl pramonėje nematytų naujovių bei iki šio automobilio debiuto tik retais atvejais naudotų medžiagų.
„BMW i3“ yra pirmasis masiškai gaminamas automobilis su itin tvirta anglies pluošto konstrukcija. Tai – neremontuojama medžiaga, todėl tokį elektromobilį besirenkantys asmenys turėtų kruopščiai įvertinti automobilio techninį stovį.
Kita vertus, standus kėbulas lėmė sąlyginai prastą automobilio pasirodymą „Euro NCAP“ saugumo testuose. Tvirta, nelanksti ir deformacijoms atspari medžiaga nepasižymi smūgių sugėrimo savybėmis, todėl i3 už saugumą pelnė 4 žvaigždutes.
Tačiau platus anglies pluošto bei aliuminio medžiagų panaudojimas šį vizualiai keistą automobilį pavertė vienu lengviausių elektromobilių rinkoje. Modeliai be baterijas įkraunančių vidaus degimo variklių sveria vos kiek daugiau nei 1200 kg.
BMW šiek tiek rizikavo su i3 dizainu. Nors ir automobilio priekį puošia markės vizitine kortele vadinamos grotelės, tiek eksterjeras, tiek interjeras gali nepatikti klasikinių automobilių mėgėjams. Tai – sąlyginai siauras ir trumpas, tačiau aukštas automobilis su į skirtingas puses atsiveriančiomis durimis. Tokio tipo durys naudotos „Mazda RX-8“, „Honda Element“ bei kai kuriuose kituose automobiliuose.
Ir nors galinės durys savo funkciją atlieka, visgi norint išleisti gale sėdinčius keleivius teks atidaryti priekines duris. Ta pačia seka reikės procesą pakartoti tam, kad jas uždaryti – atidarius galines duris priekinių užsidaryti nepavyks. Tuo gali būti nepatenkinti į mokyklas vaikus vežantys tėvai. Kitaip sakant, i3 neturėtų būti pirmas pasirinkimas, jeigu automobiliu dažniausiai keliauja daugiau nei 2 asmenys.
Šio elektromobilio vidų puošia iš įvairių medžiagų pagamintos detalės: čia galima rasti ir paprasto plastiko, ir perdirbtos plastmasės, ir medienos detalių. O nors ir kai kurie „BMW i3“ 2020-ųjų vasarą švęs 7 metų sukaktį, šie modeliai dėl savo unikalaus salono vis dar atrodo, lyg būtų atkeliavę iš ateities.
Naudoti „BMW i3“ yra puikiai subalansuoti miestui. Šie gaminami su kompaktiškomis elektros baterijomis, todėl tolimesnei kelionei reikėtų rinktis alternatyvų automobilį. Mieste i3 vairuotojai tiesiog mėgausis puikiomis dinaminėmis savybėmis, geru matomumu, lengvu ir tiksliu valdymu bei neįtikėtinai siauru apsisukimo spinduliu.
Gera garso izoliacija net ir pagreitėjus iki 100 km/h sudaro įspūdį, kad BMW markė „Premium“ segmentui priskiriama ne veltui. Tai automobilis, kuriame su viduje sėdinčiais keleiviais susikalbėsite net ir pašnabždomis.
Lankomiausiame šalies transporto skelbimų portale Autoplius.lt naudotų „BMW i3“ kainos prasideda maždaug nuo 14 tūkst. eurų. Tačiau už naujesnius ar baterijas įkraunančiais vidaus degimo varikliais aprūpintus „i3 REX“ gali tekti sumokėti gerokai didesnę, 25-38 tūkst. eurų sumą.