Naują šimtmetį BMW koncernas pradeda pristatydamas futuristinį automobilį

Žymėdamas šimtuosius savo įkūrimo metus, BMW koncernas pristatė futuristinį automobilį „BMW Vision Next 100“. Šventinio renginio Miunchene, Vokietijoje metu pirmą kartą viešai pademonstruotas prototipas perteikia BMW koncerno ateities kryptį – pasiūlyti aukščiausio lygio vairavimo patirtį ir mobilumo paslaugas, kurie atitiktų kintančius vartotojų poreikius, rašoma įmonės pranešime spaudai.
„BMW Vision Next 100“ koncepcinis automobilis
„BMW Vision Next 100“ koncepcinis automobilis / BMW nuotr.

„BMW grupėje mes visada ieškome geriausio sprendimo. Tai mūsų DNR dalis, – teigia Haraldas Krügeris, „BMW Group“ direktorių valdybos pirmininkas. – Šis principas, kurio laikomės bendradarbiaudami, yra tapęs mūsų organizacinės kultūros ir lyderystės metodo dalimi“.

Pasak jo, trys ypatybės išskiria BMW koncerną iš kitų – tai gebėjimas mokytis ir prisitaikyti, technologinės inovacijos ir atsakomybė prieš visuomenę. „Per savo istoriją daugybę kartų pademonstravome, kad gebame greitai mokytis ir įgyvendinti drąsius sprendimus“, – sako H.Krügeris.

BMW nuotr./„BMW Vision Next 100“ koncepcinis automobilis
BMW nuotr./„BMW Vision Next 100“ koncepcinis automobilis

Į vairuotojo veiksmus „BMW Vision Next 100“ reaguoja per fizinę „AliveGeometry“ sąsają – kintančias kėbulo ir salono formas. Pavyzdžiui, automobilio vairuotojas gali pasirinkti vieną iš dviejų vairavimo parinkčių „Boost“ arba „Ease“, atsižvelgiant į tai pasikeičia ir pats automobilis.

Pasirinkus „Ease“ funkciją, automobilio interjeras transformuojasi – vairas ir prietaisų skydelis yra įtraukiami ir minimizuojami taip salone sukuriant daugiau vietos, o vairuotojo ir keleivio krėslai pasukami vienas į kitą.

Vairuotojo ir automobilio interakcija vyksta per „AliveGeometry“ sąsają; „Boost“ ir „Ease“ funkcijos leidžia pasirinkti tarp rankinio valdymo ir autonominio važiavimo režimų. Aplinka automobilio salone kinta priklausomai nuo kelionės tipo.

„Boost“ režime visos automobilio technologijos yra nukreipiamos į vairuotoją taip suteikiant maksimalų asistavimą ir pagalbą – ant priekinio stiklo projektuojama optimali važiavimo trajektorija, parodomas vairo pasukimo kampas ar rekomenduotinas greitis.

Po oficialaus pristatymo Vokietijoje, bus surengtas ir simbolinis „BMW Vision Next 100“ turas po pasaulį „IconicImpulses“. Šis koncepcinis automobilis bus pristatytas Kinijoje, Jungtinėje Karalystėje ir JAV. Kai šis automobilis pasieks Jungtinę Karalystę, šioje šalyje bus pademonstruoti koncepciniai BMW grupei priklausančių ženklų „Mini“ ir „Rolls-Royce“ automobiliai, o JAV parodytas ir ketvirtas prototipas – futuristinis „BMW Motorrad“ padalinio motociklas.

Šimtmečio proga BMW koncernas taip pat ketina ženkliai išplėsti savo socialinės atsakomybės programą ir fondo „BMW FoundationHerbertQuandt“ kapitalą padidinti 50 mln. eurų – iki 100 mln. eurų sumos. Papildomi įnašai, skirti įvairiems projektams paremti, per 2016 m. sudarys 5 mln. eurų. Šios lėšos bus skirtos plėsti fondo veiklų spektrą ir geografiją.

BMW koncerno pirmtakė bendrovė „BayerischeFlugzeugwerke AG“ buvo įregistruota 1916-ųjų kovo 7 d. Ši bendrovė iš pradžių gamino variklius lėktuvams, o po kelerių metų – ir automobiliams, motociklams bei motorlaiviams. Pirmasis BMW logotipas pradėtas naudoti nuo 1918-ųjų, o nuo 1922 m. bendrovė pervadinta į „BayerischeMotorWerke AG“. Pirmasis BMW motociklas „BMW R 32“ pristatytas 1923-aisiais, o pirmas automobilis „BMW  303“ su viduryje kėbulo sumontuotu varikliu buvo pagamintas 1928 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis