Jei skeptikai iki šiol ir „verkdavo“, kad elektromobilių neperka dėl to, kad jie negražūs, tai nuo šiol šiuo argumentu galės pasinaudot dar mažiau elektroskeptikų. Ir ne tik dėl to, kad naujojo „Nissan Leaf“ dizainas labai pagerėjęs.
TAIP PAT SKAITYKITE: Naujojo „Nissan Leaf“ europinė premjera: ar „Tesla Model 3“ kūrėjai turėtų išsigąsti?
Žavesio ir grožio naujajam „Nissan“ elektromobiliui suteikia jo ambasadore tapusi Holivudo gražuolė, aktorė Margot Robbie, tapusi „Leaf“ ambasadore. Ji vaidino filmuose „Volstryto vilkas“, „Z reiškia Zakarijų“, „Tarzanas: džiunglių legenda“ ir pan. Naujausias Margot vaidmuo – klipe apie „Nissan Leaf“, paaiškinančiame, kaip naujieji elektromobiliai integruojasi į mūsų buitį.
Margot Robbie: milijardai žmonių iki šiol gyvena be elektros
Osle, renginyje „Nissan Futures 3.0“, kalbą rėžusi aktorė, sakė, kad elektromobilį laiko siekiu sukurti švaresnę, saugesnę ir teisingesnę ateitį visiems.
Na, ekologinis aspektas lyg ir aiškus daugeliui. O kaip „Nissan Leaf“ padarys elektrą prieinamesnę milijardams žmonių?
Aktorė teigė: „Mūsų gyvenime vis labiau dominuoja elektra, tačiau liūdna tiesa ta, kad daug žmonių visame pasaulyje vis dar neturi prieigos prie patikimo elektros energijos šaltinio. Projektai, kokius „Nissan“ pristatė šiandien, gali visiškai pakeisti žmonių gyvenimus ir padėti sukurti švaresnę, saugesnę ir teisingesnę ateitį visiems“.
Norėdami sužinoti daugiau apie Margot Robbie „Nissan“ elektrinių transporto priemonių ambasadorės vaidmenį, peržiūrėkite šį trumpą filmą.
Jei ir po šio klipo peržiūros liko neaiškumų, paaiškinsime paprasčiau.
Elektros tiekimo „bangos“
Elektros energijos paklausa „banguoja“. Ypač industrinėse šalyse, vystančiose gamybą ir sunaudojančiose žymiai daugiau energos darbo valandomis. Kitaip tariant, yra „pikai“, kai energijos poreikis milžiniškas, tad jos kaina tuo metu smarkiai pakyla.
Automobilis tampa tarsi buitine baterija.
Šį bangavimą bent iš dalies gali išlyginti naujos „Nissan Leaf“ technologijos. Nes automobilis tampa tarsi buitine baterija. Įsivaizduokite įmonę, kuri turi 10, 20, o gal net 100 elektromobilių. Jie įkraunami elektra tuo metu, kai elektra pigi, tačiau įmonė už elektrą nieko nemoka. Tačiau su sąlyga, kad, jei reikės (tarkime, miesto tinklui ar kitai įmonei), ji galės „nusipirkti“ šį energijos perteklių tuo metu, kai bendrame tinkle piko metu elektros trūks arba jos kaina bus labai didelė (taip yra, tarkime, Šveicarijoje).
Šiam tikslui „Nissan“ naudoja dvipusę elektros įkrovimo/iškrovimo technologiją „Vehicle to Grid“ (automobilis – elektros tinklui). Įsivaizduokite, tokiu būdu koks nors elektromobilių taksi parkas galėtų labai pagelbėti net ir didelei gamyklai išvengti elektros tinklo svyravimų. Jei energijos sukaupiama tiek, kad ji netelpa vien elektromobilyje, „Nissan“ siūlo namų bateriją „xStorage“.
„Nissan“ padės gamtos stichijų metu
Kitas dalykas – „Nissan“ gali tapti „baterija“ ant ratų, kuri, nuvažiavusi į atokius planetos kampus, taps „šviesa tunelio gale“ neturintiems sąsajų su centralizuotu elektros tinklu. Arba stichinių nelaimių metu, kai, tarkime, uraganas sugadins elektros tiekimo sistemą ir atskiri rajonai liks be elektros.
Tokiu atveju galėtų pasitarnauti, tarkime, furgonas „Nissan e-NV200“ su sumontuotais papildomais akumuliatoriais, kurį matėte ir Marot Robbie klipe.