Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Naujam „Nissan Navara“ bus suteikiama 5 metų arba 160 tūkst. km garantija

Naujasis „Nissan NP300 Navara" savo dizaino sprendimais ir važiavimo charakteristikomis kelia kartelę į viršų pikapų rinkoje. Pikapas, perėmęs dalį genų iš etalonu tapusių lengvųjų visureigių - klasėje pirmaujančių „Qashqai", „X-Trail" ir „Juke", brėžia naujas gaires rinkoje: jis pasižymi lengviesiems automobiliams būdingu dizainu ir pirmąkart klasėje pasirodančiomis technologijomis.
„Nissan NP300 Navara“
„Nissan NP300 Navara“ / „Nissan“ nuotr.

Naujasis „NP300 Navara" gali pasigirti ir gamintojo suteikiama 5 metų arba 160 000 km ridos garantija. Tokios trukmės garantija pikapų rinkoje siūloma pirmąkart.

Važiavimo savybės ir valdymas 

Siekdami įdiegti įvairius patobulinimus ir nesumažinti pravažumo bekelėje, „Nissan" inžinieriai „Double Cab" modelyje pritaikė naują galinę penkių svirčių pakabos sistemą, kuri lemia komfortiškesnį važiavimą ir geresnį valdymą. Be to, ji yra 20 kg lengvesnė už ankstesniąją lakštinių lingių pakabą.

„King Cab" modeliuose montuojama gerokai patobulinta lakštinių lingių pakaba. Naujoji versija 7 kg lengvesnė už senąją, o dėl atnaujintos pakabos 3,1 proc. padidėjo „King Cab" užvažiavimo kampas ir sumažėjo išorinio triukšmo lygis.

„Nissan“ nuotr./Naujasis „Nissan Navara“
„Nissan“ nuotr./Naujasis „Nissan Navara“

Technologijos

Naujasis „NP300 Navara" pristato visą seriją naujų automobilinių technologijų. Gerai žinoma crossover modelių saugos įranga – aplinkinio vaizdo ir priekinė avarinio stabdymo sistemos (FEB) – yra visiškai naujos technologijos pikapų rinkoje. Dar didesniam saugumui ir komfortui užtikrinti naujajame pikape komplektuojama pastovaus greičio palaikymo sistema bei pagalbinės važiavimo įkalne ir nuokalne sistemos (HDC ir HSA), specialiai sukurtos „NP300 Navara" vairuotojų reikmėms, taip pat beraktė įlipimo sistema, galinio vaizdo kamera ir statymo jutikliai.

„Nissan“ nuotr./Naujasis „Nissan Navara“
„Nissan“ nuotr./Naujasis „Nissan Navara“

Vidus

Visapusiškai atnaujintas prietaisų skydelis. Jo išvaizda suteikia didesnės erdvės pojūtį. Siūlomos ergonomiškesnės priekinės sėdynės su stuburo atrama, kurios sukurtos naudojant NASA įkvėptą technologiją.

Į įrangos sąrašą taip pat įtraukta abiejuose modeliuose („King Cab" ir „Double Cab") komplektuojama dviejų zonų klimato kontrolės sistema, nauja galinė kabinos vėdinimo sistema ir naujo dizaino sėdynės.

Varikliai ir transmisijos 

Naujasis „NP300 Navara" 2,3 l dCi variklis yra 24 proc. efektyvesnis už savo pirmtaką. Siūlomi 118 kW ir 140 kW galios agregatai. Aukščiausio lygio versija komplektuojama su dviejų turbokompresorių technologija. Tai visiška naujiena pikapų sektoriuje. Ši technologija lemia ypač mažas eksploatacines išlaidas ir ženkliai mažesnį CO2 emisijos kiekį. 

„Nissan“ nuotr./Naujasis „Nissan Navara“
„Nissan“ nuotr./Naujasis „Nissan Navara“

Efektyvūs varikliai turi būti montuojami su efektyviomis transmisijomis. Naujausios kartos modeliai bus komplektuojami su dviejų arba keturių varomųjų ratų sistema. Be to, bus galima rinktis standartinę mechaninę šešių pavarų transmisiją arba automatinę septynių pavarų dėžę.

Naujasis „NP300 Navara" puikiai rieda tiek keliu, tiek bekele. Visų varomųjų ratų sistema pasižymi ankstesnės kartos sistemai būdingais privalumais ir užtikrina patikimą sukibimą važiuojant nelygiu paviršiumi.

„Nissan“ nuotr./Naujasis „Nissan Navara“
„Nissan“ nuotr./Naujasis „Nissan Navara“

Naudingoji apkrova ir velkamoji galia

Turint omenyje, jog pikapų savininkams automobilis yra priemonė duonai užsidirbti, atitinkamai patobulintos „NP300 Navara" modelių kraulumo ir vilkimo galimybės. Naudingoji apkrova dabar viršija 1 toną, o velkamoji galia siekia 3500 kg.

Krovinių platforma – dar viena erdvė, kurioje „Nissan" pritaikė savo naujoviškus sprendimus, t. y. garsiąją „C-channel" krovinių tvirtinimo sistemą. Patvarūs krovinių fiksavimo kanalai kabinos pertvaroje ir bortų kraštuose atveria lanksčias krovinių gabenimo galimybes ir leidžia saugiai transportuoti pažeidžiamus krovinius. C formos kanalais slankiojančiais fiksatoriais galima lengvai ir patikimai pritvirtinti bet kokios formos daiktus.

Siūloma dar patogesnė naujojo „Double Cab" modelio krovininė dalis – ji yra 67 mm ilgesnė už ankstesniąją versiją. Tai ilgiausia krovininė dalis pikapų segmente (jos ilgis siekia 1578 mm). „King Cab" – 1788 mm ilgio.

„Nissan“ nuotr./Naujasis „Nissan Navara“
„Nissan“ nuotr./Naujasis „Nissan Navara“

„Nissan Europe" lengvųjų komercinių automobilių skyriaus direktorius Ponzas Pandikuthira taip pakomentavo naujojo pikapo pasirodymą: Mūsų pirmasis pikapas pasirodė 1935 m. Nuo to laiko „Nissan" pikapus pasirinko per 14 mln. vartotojų iš 180 pasaulio šalių savo šeimoms, kolegoms ir kroviniams gabenti, kartais ypač sudėtingomis sąlygomis. „Nissan" pikapai jų savininkams dažnai tapdavo neatsiejama gyvenimo dalimi, o verslininkams ir prekybininkams – patikimu darbo partneriu. Kurdami 12-ąją kartą, mes rėmėmės savo sukaupta patirtimi ir pirkėjų atsiliepimais. Naujasis „Nissan NP300 Navara" savo važiavimo savybėmis, rafinuotais sprendimais, komfortu ir eksploatacinėmis išlaidomis diktuoja naujus standartus pikapų segmente." 

Naujasis „NP300 Navara" pirmąkart europiečiams bus pristatytas rugsėjo 15 d. Frankfurte vyksiančioje automobilių parodoje. Tuomet bus paskelbta daugiau informacijos apie šį pikapą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos