Būtent šį automobilį matėme paskutiniame „Tax The Rich“ klipe, kur žvyrkeliais bei pievomis buvo važinėjama su „Jaguar XJ220“ superautomobiliu.
Kaip ir kitų serijų, šio klipo automobilių kolekcionieriams tikriausiai rodyti nereikėtų. Jiems tai – lyg ant atviros žaizdos beriama druska.
Kita vertus, kaip atrodo sausame garaže su idealiu mikroklimatu laikomas toks „Ferrari“ tikriausiai žino visas pasaulis, tačiau štai, miško kelyje tokio automobilio matyt dar niekas nematė...
1984-1987 metais „Ferrari“ pagamino tik 272 galingus 288 GTO modelius. Šių automobilių gale buvo sumontuoti 2,8 litro V8 motorai su dviem IHI firmos turbokompresoriais. Sprendimą kurti tokio neįprasto dydžio motorą italai priėmė dėl B grupės ralio reikalavimų. Mat, šie automobiliai ir buvo kuriami tam, kad gamintojui būtų leista įkelti koją į pasaulio ralio čempionato trasas. Motoro kubatūra turėjo neviršyti 4,0 litrų, o priverstinio oro pripūtimo sistema priskirdavo 1,4 koeficientą, todėl 288 GTO techniškai atitiko šiuos reikalavimus. Visgi, B grupė netrukus buvo „užrišta“ dėl pernelyg didelio pavojaus ir šie automobiliai ralio trasų taip ir nepamatė.
Teigiama, kad su 400 AG ir 496 Nm šis automobilis 100 km/val. pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o 200 km/val. ribą spidometro rodyklė kirsdavo po 15 sekundžių nuo starto. Maksimalus greitis – 304 km/val.
Klipo pabaigoje ir vėl sulaukiame vienos užuominos – dūmų užsklandoje pastebimas „Ferrari F40“. Tikriausiai tai reiškia, kad šis automobilis bus parinktas pagrindiniam kitos „Tax The Rich“ serijos vaidmeniui.