Naujas „Audi A6“ mokysis iš vairuotojo ir informaciją apie pavojus gaus realiu laiku

Vokietijos „Audi“ dar prieš 88-ąją Ženevos automobilių parodą nusprendė parodyti aštuntąją A6 modelio kartą. Naujas verslo klasės sedanas galės gauti informaciją iš kitų automobilių bei mokytis iš vairuotojo įpročių.
„Audi“ suskubo – naują A6 pristatė dar prieš Ženevos parodą
„Audi“ suskubo – naują A6 pristatė dar prieš Ženevos parodą / Gamintojo nuotr.

Vienas svarbiausių naujo modelio elementų – MMI informacijos ir pramogų sistema, leidžianti vairuotojui susikurti iki 400 individualių nustatymų.

Papildomai užsisakius „MMI navigation plus“ navigacijos sistemą automobilis gebės mokytis remdamasis vairuotojo įpročiais. Sistema analizuos vairuotojo naudojamus maršrutus, kelius ir pagal tai adaptuos paiešką. Drauge šiame modelyje naudojama „Car-to-X“ sistema, užtikrinanti, kad „Here“ paslaugos serveriuose atsirastų realiu laiku „Audi“ automobilių siunčiama informacija apie kelio ženklus, pavojus ir kitus duomenis.

Gamintojo nuotr./„Audi“ suskubo – naują A6 pristatė dar prieš Ženevos parodą
Gamintojo nuotr./„Audi“ suskubo – naują A6 pristatė dar prieš Ženevos parodą

Kiek vėliau „Audi“ žada A6 modeliui įdiegti nuotolinio automobilio statymo ir aikštelėse bei garažuose sistemą. Kitaip tariant, automobilis, naudojant „myAudi“ programėlę, galės pats įvažiuoti ar išvažiuoti iš stovėjimo vietos ar garažo. Tarp pagalbos sistemų atsiras padedančios važiuoti sankryžose, palaikančios ne tik pastovų greitį ar atstumą, bet ir koreguojančios judėjimą eismo juostoje.

Visi A6 varikliai turi dalinę hibridinę technologiją ir ličio jono akumuliatorius, leidžiančius trumpam išjungti motorą važiuojant 55–160 km/val. greičiu. „Start&Stop“ sistema įsijungia ir tuomet, kai automobilio greitis sumažėja iki 22 km/val. „Audi“ skaičiuoja, kad realiomis važiavimo sąlygomis tokia sistema leidžia sutaupyti iki 0,7 l degalų 100 km.

Debiutui du varikliai

Automobilio salonas, tikina gamintojas, erdvesnis nei pirmtako, todėl vietos čia daugiau nei anksčiau. Ypač didesnę erdvę salone pajus sėdintys gale. Tarp naujovių – kojos mostelėjimu atidaromas elektrinis bagažinės dangtis.

Norėdami užtikrinti gerą valdomumą, „Audi“ ėmėsi į A6 modelį diegti visų vairuojamų ratų sistemą. Be to, ratai, skelbia gamintojas, išsisuka didesniu kampu, tai užtikrina automobilio manevringumą mieste.

Modelio debiutas numatomas su dviem galingais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. 3 l darbinio tūrio turbobenzininis motoras generuoja 250 kW galią ir 500 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/val. pagreitėti leidžia per 5,1 sek. 3 l darbinio tūrio turbodyzelinis variklis generuoja 210 kW galią ir 620 Nm sukimo momentą.

Kol kas neatskleidžiama, kiek Lietuvoje kainuos naujas A6 modelis, tačiau akcentuojama, kad Lietuvą jis pasieks šiemet birželį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis