Naujas BMW X2 Lietuvą pasiekė iš karto po premjeros JAV

Besižvalgantys nedidelio miesto visureigio gali į potencialių pirkinių sąrašą įtraukti dar vieną modelį – BMW atstovai į Lietuvą atsivežė naujausią koncerno gaminį, kompaktišką visureigį X2.
BMW X2
BMW X2 / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Automobilis Lietuvą pasiekė iš karto po debiuto JAV, Detroito automobilių parodoje. BMW atstovai teigia, kad kol kas visureigis Lietuvoje bus tik kelias dienas, tačiau prekyba automobiliu jau pradėta – pirmieji automobiliai klientus pasieks kovą.

Akcentuojama, kad naujausias BMW X šeimos modelis turi visą gamą naujų variklių, naujausias BMW vairuotojo asistavimo sistemas. Be to, pirmą kartą drauge su šiuo modeliu siūloma ir automobilio apdailos paketas „BMW M Sport X“.

Primena „vyresnėlius“

X2 modelis savo linijomis primena jau BMW X gamoje esančius X4 ir X6 modelius. Žemėjanti stogo linija čia tampa užuomina į automobilio sportiškumą, o didesnė prošvaisa sufleruoja apie galimybę įveikti ir prastesnį kelią.

Luko Balandžio / 15min nuotr./BMW X2
Luko Balandžio / 15min nuotr./BMW X2

Gamoje ne vienas benzininis ir dyzelinis variklis. Dyzelinius variklius turintys X2 komplektuojami su visų varančiųjų ratų pavara bei 8 laipsnių automatine pavarų dėže, o perkantys automobilį benzininiu varikliu galės įsigyti ir modelį su 7 laipsnių automatine pavarų dėže.

„M Sport“ bei „M Sport X“ modeliai standartinės įrangos sąraše turi „M Sport“ pakabą. Pastaroji kaip papildoma įranga įmanoma ir standartinių BMW X2 pirkėjams.

Pradinė kompaktiško BMW X šeimos modelio kaina – 40 168 eurai.

Reklaminiu veidu tapo lietuvis

Įdomu tai, kad vienam lietuviui susipažinti su naujuoju BMW X2 pavyko gerokai anksčiau, nei automobilis buvo pristatytas Detroite. Lietuvis Remigijus Golubevas tapo pagrindiniu X2 reklamos herojumi. Pats R.Golubevas, tapęs visame pasaulyje transliuojamos reklamos veidu, tikina, kad tai – išskirtinė jo sėkmės istorija.

VIDEO: BMW X2 reklaminiu veidu tapo lietuvis
​​​​​​​

„BMW X2 reklamos filmavimas vyko Rygoje ir truko keturias dienas. Dirbome labai intensyviai – filmavimo darbai prasidėdavo ketvirtą valandą ryto ir baigdavosi vėlai vakare. Šiame projekte dirbo daugiau nei šimto žmonių komanda iš skirtingų šalių – Prancūzijos, Vokietijos, Latvijos, Estijos ir Lietuvos. Man tai buvo neįkainojama patirtis, nes reklamos kūrimo procese dalyvavo geriausi režisieriai, operatoriai, kostiumų ir dekoracijų specialistai, specialiųjų efektų kūrėjai. Nors kūrybos procese dalyvavo daugybė skirtingų žmonių, tačiau visi žinojo savo pareigas, o darbai buvo suplanuoti minučių tikslumu“, – reklamos filmavimo užkulisius atskleidžia R.Golubevas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų