Kaip rašo Vokietijos dienraštis „Bild“, specialiame leidinyje „Bild am Sonntag“, taršos normatyvų neatitikimai rasti „Audi“ automobiliuose su automatinėmis pavarų dėžėmis.
Kaip skelbia „Bild“ programinė įranga, montuota į automatinėmis dėžėmis aprūpintus „Audi“, nėra tokia pati kaip „Volkswagen“ automobiliuose. Tiesa, ji veikia panašiu principu kaip ir „Volkswagen“.
Jeigu vairas nėra sukiojamas, sistema automatiškai atpažįsta, kad yra matuojamas išmetamų teršalų kiekis. Svetimkūnis optimizuoja variklio ir pavarų dėžės darbą taip, kad išmestų kuo mažiau teršalų. Tačiau kai vairas pasisuka daugiau nei 15 laipsnių, automobilis veikia įprastu, ne ekonomišku režimu.
15min jau anksčiau rašė, kad „dyzelgeito“ skandale svarbų vaidmenį suvaidino būtent „Audi“.
Bandymai reabilituoti VW dyzelinius variklius
Kita vertus, kai kurie ekspertai teigia, kad toli gražu ne VW varikliai labiausiai teršia aplinką.
Europoje nėra nė vieno gamintojo, kurio dyzeliniai automobiliai atitiktų galiojančias taršos normas.
Organizacijos „Transportas ir aplinka“ atstovė Julia Poliscanova tvirtina, kad Europoje nėra nė vieno gamintojo, kurio dyzeliniai automobiliai atitiktų galiojančias taršos normas, be to, naujausi „Volkswageno“ modeliai nėra patys taršiausi.
Pasak jos, naujieji VW modeliai kelyje normas viršija dvigubai, o automobiliai „Opel“, „Renault“ ar „Fiat“ – net 10 ir 15 kartų.
„Tai, kad naujausi VW automobiliai yra švaresni už kitus, nesusiję su skandalu, nes jie investavo į tas technologijas dar anksčiau. O tokie gamintojai, kaip „Renault“, „Opel“, „Fiat“, išsiskiria tuo, kad, kaip gamino labai teršiančius automobilius, taip ir gamina“, – pabrėžia J. Poliscanova.