Jame parodytos smėlio bagių lenktynės paplūdimyje, pasivažinėjimas „Alfa Romeo 4C“ TV serialo „Sostų karai“ filmavimo aikštelėje, J.Clarksono bandymas vandens motociklu aplenkti katamaraną ir netgi pro „Audi“ langą atsišaudantis Jamesas Mayus.
Pirmasis „The Grand Tour“ reklaminis klipas pasirodė spalio pradžioje. Iškart tapo aišku, kad „Amazon“ internetinės TV eteryje rodomame šou vyraus tie patys prieskoniai, kaip ir „Top Gear“: lenktynės superautomobiliais, šaudantys tankai, driftas ir linksmi apsižodžiavimai.
Anksčiau TV laidos kūrėjai paviešino keletą reklaminių klipų, kuriuose teigiama, kad filmavimo metu sunaikinti 27 automobiliai, išgerta beveik 15 tūkst. kavos puodelių, surengtos 59 lenktynės, sulaužyta viena ranka.
Pirmosios „The Grand Tour“ laidos rengėjai kviečia žiūrėti ją jau lapkričio 18 d. „Amazon Prime“ eteryje.
Pagal sutartį laida bus kuriam trejus metus – iš viso 36 serijos. Visų sutartyje numatytų laidų biudžetas – 250 mln. dolerių.