Naujas konkurentas miesto visureigių segmente – „Honda HR-V“

Nuo šiandien atnaujintą „Honda HR-V“ modelį jau gali išbandyti Lietuvos vairuotojai. Naujasis HR-V pasitinka atnaujinta solidžiai santūria išore, aukštos kokybės vidaus apdailos medžiagomis, 1.5 l darbo tūrio i-VTEC 130 AG varikliu bei aukštesnės klasės automobilių technologijomis, rašoma pranešime.
„Honda HR-V“
„Honda HR-V“ / Gamintojo nuotr.

„Kompaktiški miesto visureigiai – sparčiausiai augantis ir itin konkurencingas automobilių segmentas, kuriame, siekiant žemesnės kainos, taupoma kokybės sąskaita. „Honda HR-V“ meta iššūkį segmento status quo ir kviečia ieškoti kokybės – puikiai subalansuoto variklio, pavarų dėžės bei važiuoklės darbo, tylaus vairavimo malonumo, ilgaamžių sėdynių apmušalų, vartotojui draugiškos informacinės sistemos ar galimybės sutalpinti pusę šeimos turto į kompaktinės klasės automobilį“ – teigė UAB „Nippon Auto“ komercijos vadovas Artūras Vilpišauskas.

Tarp HR-V naujovių – LED dienos žibintai siūlomi kaip standartinė įranga. Taip pat visapusiškai patobulinta pasyvi modelio garso izoliacija. Pirmą kartą šios klasės modeliuose montuojama ir aktyvi triukšmo slopinimo sistema (Active Noise Cancellation – ANC). Naudodama du salone įmontuotus mikrofonus, sistema stebi žemo dažnio triukšmų lygį bei siunčia atvirkštinio dažnio garsus per automobilio garso sistemą. Tai leidžia dar labiau sumažinti variklio, oro pasipriešinimo bei padangų trinties keliamą triukšmą. Tokio tipo sistemos sutinkamos tik aukštesnės klasės automobiliuose.

„Honda HR-V“ turi talpiausią bagažinę nedidelių miesto SUV segmente (437 litrai). Atlenkus galines sėdynes, krovinio erdvę galima padidinti net iki 1533 litrų. HR-V taip pat montuojama unikali „Honda Magic Seat sistema, kuri leidžia ne tik plokščiai sulankstyti galines automobilio sėdynes, bet ir pakelti jų sėdimąją dalį į viršų – šitaip galinės sėdynės vietoje galima įtalpinti neišrinktą dviratį ar nestandartinių matmenų krovinį.

Naujasis HR-V siūlomas su 1.5 l darbinio tūrio 130 AG benzininiu varikliu bei šešių laipsnių mechanine ar CVT (Continuously Variable Transmission) pavarų dėže. Sportiškas 1.5 l VTEC Turbo bei 1.6 l i-DTEC dyzelinis variklis modelių gamą papildys 2019 metų pavasarį.

„HR-V pozicionuojamas tarp tradicinių ir prabangos klasės miesto visureigių. Kokybė ir dėmesys detalėms – pagrindinės priežastys, kodėl klientai, išbandę kitus segmento visureigius, įsigyja būtent šį“ – teigė A.Vilpišauskas.

Oficialiai HR-V pavadinimas šifruojamas kaip High Ride Revolutionary Vehicle. Pirmasis HR-V modelis pasirodė 1999 metais. Jame HONDA siekė suderinti aukštesnio pravažumo visureigių bei manevringų ir ekonomiškų miesto automobilių privalumus, dar prieš du dešimtmečius sukurdama itin populiarių miesto visureigių pirmtaką. Iki šiol gamintos dvi „Honda HR-V“ modelio kartos.

Bazinio modelio kainą Lietuvoje – nuo 19 780 Eur.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis