Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujas „Opel Meriva”: segmento lyderis su „auksinio amžiaus“ keleiviams pritaikytu komfortu

Naujas „Meriva” – modernesnis, efektyvesnis, patrauklesnis su dar daugiau komforto įrangos – puikus tiek išorėje, tiek viduje, todėl mėgiamas bet kurio amžiaus grupės klientų. Vokietijoje, balandžio mėnesį ašOpel“ vienatūris pirmavo savo segmente (mažų vienatūrių segmentas), aplenkdamas kitus konkurentus, rašoma gamintojo pranešime spaudai.
„Opel Meriva“
„Opel Meriva“ / „Opel” nuotr.

Žinoma, prie šios sėkmės prisidėjo tolesnis universalumo čempiono tobulinimas, siekiant jį padaryti kuo patogesnį keleivių nugaroms. Tai svarbus faktorius renkantis automobilį vyresnio, virš 50 metų, vadinamo „auksinio amžiaus“, ir jauniems, turintiems vaikų, klientams.

Vokietijos organizacija pasisakanti už sveikas nugaras („Aktion Gesunder Rücken e.V“) apdovanojo „Meriva“ AGR sertifikatu ir tai yra pirmasis pasaulyje apdovanotas automobilis už ergonomikos koncepciją.

„Opel” nuotr./„Opel Meriva“
„Opel” nuotr./„Opel Meriva“

„Auksinis amžius” – įžvalgių klientų skaičius auga

Jie aktyvūs, mobilūs ir žino ko nori. Demografiniai pokyčiai rodo, jog „aukso amžiaus” gyventojų vis daugėja. Dauguma jų realizuoja savo svajones ir įgytas profesines žinias panaudoja tapdami individualiai dirbančiais verslininkais. Kiti savo pajamas investuoja į keliones ir atostogas. Tačiau visiems išlieka poreikis būti mobiliems.

Iš 54 mln. Vokietijoje turinčių teisę vairuoti, 10 mln. yra vyresni nei 65 metai (Vokietijos statistikos departamento ir eismo saugumo tarnybos duomenys).

Per pirmus 2013 m. septynis mėnesius, vidutinis naujų automobilių pirkėjų amžius buvo 52,4 metai, kai 1995 metais toks amžius buvo 46,1 metai. Kas trečias pirkėjas, pasak Duisburgo-Esseno universiteto automobilių tyrimo centro, buvo vyresnis nei 60 metų. Mokslininkai teigia, jog 2020 metais vidutinis automobilių pirkėjų amžius jau bus 55 metus.

„Opel” nuotr./„Opel Meriva“
„Opel” nuotr./„Opel Meriva“

Automobilių pirkėjų amžius neturi nieko bendra su esama nuomone apie vyresnio amžiaus pensininkus ir jų vairavimo įpročius. Iš tikrųjų, rinkos tyrimai rodo, jog klientų grupė, kuriai virš 60 metų, ieško malonaus, aukščiausio komforto lygio, aiškiai suprojektuotu salonu, saugaus, ergonomiško ir stilingo automobilio. Visa tai gali pasiūlyti „Opel Meriva“, kuris dabar dar patogesnis dėl montuojamo naujo tyliai dirbančio dyzelinio variklio ir išmanios „IntelliLink“ informacijos – pramogų sistemos.

Inovatyvi „FlexDoors” sistema patogiam įlipimui ir išlipimui 

Pagrindinė „Meriva” ergonomikos koncepcijos dalis yra revoliucinė „FlexDoors“ sistema. Kai įprastos durys atsidaro 68 laipsnių kampu, „Meriva“ durys atsidaro 84 laipsnių kampu, kas leis patogiai patekti keleiviams ant galinių ir priekinių sėdynių. Kad palengvinti įlipimą net ir esant automobiliui įpraustam siauroje vietoje, durys atsidaro keturiais etapais, kol jų pozicija tampa statmena automobilio kėbului.

Šių „FlexDoors“ durų privalumas – nereikės suktis ar lenktis norint įlipti, net ir siauroje vietoje, o tai tausoja nugarą. Tvirta rankena ant viduriniojo statramsčio leis jaustis dar patogiau lipant ar išlipant. Aukštesnė sėdėjimo pozicija užtikrina puikų matomumą.

„Opel” nuotr./„Opel Meriva“
„Opel” nuotr./„Opel Meriva“

Ergonomika ir universalumas – būtent toks yra automobilio salonas

Standartinėje įrangos komplektacijoje prieinama „FlexSpace” sistema leis salone įrengti 5 arba 7 sėdimas vietas, o sėdynių nereikia išmontuoti. AGR sertifikuotos vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės turi geriausias segmente funkcijas – iki 65 mm reguliuojamą aukštį ir iki 240 mm galimybę sėdynes stumdyti pirmyn ir atgal, todėl jose patogiai įsitaisys įvairaus sudėjimo žmonės.

Papildomai AGR sėdynėms galima užsakyti ir kitas funkcijas: sėdynės pakreipimą, papildomas šonines atramas, sėdimos dalies pailginimą ir keturiomis kryptimis reguliuojamas galvos atramas.  Kad šaltomis dienomis būtų maloniau, galima rinktis daugiapakopę sėdynių šildymo sistemą ir šildomą vairą. „Meriva“ yra vienintelis automobilis savo klasėje siūlantis šildomą vairą, todėl nereikės dėvėti pirštinių šaltuoju metu, o vairavimas bus saugesnis. 

Komfortą didina „Park Assist” sistema priekyje ir gale. Naujame „Meriva” galima galinio vaizdo kamera, kuri vaizdą rodo „IntelliLink” informacijos ir pramogų sistemos 7 colių ekrane. Vairuotojui nereikės suktis atgal, kad matytų galinį vaizdą.

„Opel” nuotr./„Opel Meriva“
„Opel” nuotr./„Opel Meriva“

Papildomai užsakomi priekiniai halogeninai posūkio kryptimi pasisukantys žibintai su LED dienos žibintais, prisitaiko prie kelio ir važiavimo sąlygų, užtikrina geresnį matomumą vairuotojui ir, žinoma, kitiems eismo dalyviams.

Dabar „Meriva” siūlo didesnę erdvę daiktams vežti – net iki 1500 l, nulenkus galines sėdynes. Kita patogi funkcija, tai „FlexFix” dviračių laikiklis, kuris yra draugiškas nugarai ir rekomenduojamas AGR.  „Opel“moderni „FlexFix” dviračių gabenimo sistema gale leis su savimi vežtis 20 dviračius, kurių abiejų svoris 40 kg. Ši sistema yra integruota galiniame buferyje ir lengvai susistumia lyg stalčius nenaudojant.

Naujos kartos „IntelliLink” informacijos ir pramogų sistema

Atnaujintas „Meriva“ dabar turės ir naujos kartos „IntelliLink” informacijos – pramogų sistemą leidžiančią patogiai naudotis išmanaus telefono funkcijomis automobilyje. Aukštos rezoliucijos, septynių colių dydžio spalvotas ekranas užtikrina greitą ir sklandų „IntelliLink“ funkcijų valdymą. Ši sistema turi „Bluetooth” ryšį, todėl telefoną galima valdyti laisvomis rankomis ar klausyti muzikos įrašų, be to nešiojamus įrenginius galima pajungti per USB.

Papildomai galima rinktis „Navi 650” ir „Navi 950 IntelliLink” turinčią navigacijos sistemą, kuri leis kelionės tikslą įvesti balso komanda (pasakomas adresas ar tam tikra frazė), todėl nereikės atitraukti rankų nuo vairo.

„Opel” nuotr./„Opel Meriva“
„Opel” nuotr./„Opel Meriva“

Gerai perkamas „Opel” galimas su įvairiais varikliais

Naujas „Meriva” galimas su naujos kartos benzininiais, LPG ir dyzeliniais varikliais. Vienas efektyviausių, tai 1,6 l turbodyzelis pasižymintis maža tarša ir mažomis degalų sąnaudomis, be to jis dirba itin tyliai ir sklandžiai. Variklio tarša neviršija 99 g/km, todėl „Meriva“ yra pirmasis vienatūris, kurio tarša neviršys 100 g/km ir pasiūlo geriausias komforto ir efektyvumo savybes.

Naujos kartos mažos trinties mechaninės pavarų dėžės suteikia dar daugiau malonumo važiuojant ir galimos su visais benzininiais, LPG ir dyzeliniais varikliais. Papildomai, šešių laipsnių mažos trinties pavarų dėžė galima su 88 kW/120 AG ir 103 kW/140 AG 1,4 l turbo benzininiais varikliais ir su 81 kW/110 AG turbodyzeliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs