Naujasis „Audi R8“ modelis – jau prekyboje

Europoje jau galima užsisakyti daug aistrų sukėlusį naująjį „Audi R8“ sportinį automobilį. Ne vienos automobilių parodos „žvaigžde“ ir automobilių žurnalų vedamuoju „vinimi“ tapęs R8 pirkėjams bus pateiktas ir senojo žemyno gatves sudrebins jau šį rudenį.
Naujasis „Audi R8“
Naujasis „Audi R8“ / „Audi“ nuotr.
Temos: 2 Audi „Audi R8“

Audi R8 iš tiesų vertas visų išsakytų komplimentų. Net pradinės komplektacijos versija byloja, jog tai iš tiesų įspūdingas superautomobilis, o jo padidintos galios R8 V10 ne veltui laikomas galingiausiu ir greičiausiu serijinės gamybos Audi automobiliu . Jo 610 AG benzininis variklis įgalina 100 km/val. greitį pasiekti vos per 3,2 sek. ir važiuoti maksimaliu 320 km/val. greičiu.

Komentuodamas naujojo Audi R8 viešąjį debiutą, bendrovės vyr. inžinierius dr. Ulrichas Hackenbergas visų pirma dedikavo jį tikslinei auditorijai – greitų automobilių ir autolenktynių entuziastams, pageidaujantiems vairuoti mašiną panašią į tą, kurias jie mato skriejant lenktynių trasomis.

Naujasis Audi R8 – kaip tik tai, ko klientai tikisi iš galingo sportinio automobilio.

„Naujasis Audi R8 – kaip tik tai, ko klientai tikisi iš galingo sportinio automobilio. Šis modelis sukurtas glaudžiai bendradarbiaujant įprastų ir lenktyninių automobilių kūrėjams, todėl jis autentiškai perteikia visus lenktyninio vairavimo pojūčius važinėjant įprasto eismo gatvėmis”, – sakė U. Hackenbergas.

Kita potencialių pirkėjų grupė – vadinamieji „savaitgalio lenktynininkai“, laisvalaikiu su savo automobiliais dalyvaujantys mėgėjiškose lenktynėse arba tiesiog mėgstantys greitą važinėjimą specializuotomis lenktynių trasomis.

Šiuos klientus ypač pradžiugins iš tikrų lenktyninių automobilių pasiskolinta išmani traukos kontrolės sistema, lanksčiai priderinama prie naudojamų padangų, trasos dangos ir oro sąlygų.

Tai jau antroji Audi R8 karta. Pirmą kartą šis iš lengvų lydinių pagamintas modelis su automobilio viduryje sumontuotu varikliu, automatine pavarų dėže ir quattro visų ratų pavara į gatves išriedėjo 2007 m. Iš viso pagaminta 27000 ankstesnės kartos Audi R8.

Užsakymai priimami nuo 2015 m. gegužės 13 d. Pradinės komplektacijos Audi R8 V10 kainuoja nuo 165000 eurų, o padidintos galios R8 V10 plus versijos kaina prasideda nuo 187400 eurų. Pagaminti automobiliai pirkėjus pasieks jau šį rudenį.

Kitaip, nei įprastų automobilių atveju, gamintojas nenurodo degalų tikslių sąnaudų ir CO2 taršos parametrų, nes jie labai skiriasi priklausomai nuo eismo sąlygų, vairavimo stiliaus ir net naudojamų padangų.

Orientacinės degalų sąnaudos ir CO2 tarša

Audi R8 V10:

  • Vidutinės degalų sąnaudos: 11,1 l/100 km;
  • Vidutinė CO2 tarša: 272 g/km.

Audi R8 V10 plus

  • Vidutinės degalų sąnaudos: 12,3 l/100 km;
  • Vidutinė CO2 tarša: 287 g/km.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų