„RS 3“ išsiskiria itin atletiškų formų kėbulu, „RS“ sportine išmetimo sistema ir kaip sportiniuose automobiliuose atrodančiais skydelio rodmenimis.
„Nuo šiol su trečios kartos „Audi RS 3 Sportback“ ir antros kartos „Audi RS 3 Sedan“ siūlome „Premium“ klasės sportinius automobilius, pritaikytus važinėti kasdien ir skirtus tiek įprastiems keliams, tiek ir lenktynių trasoms, – sako Sebastianas Grams, „Audi Sport GmbH“ vykdomasis direktorius. – Tai yra pirmasis žingsnis į „RS“ modelių pasaulį, o sukimo momento skirstymo sistema užtikrina išskirtines savybes šiame segmente“.
Neprilygstamas įsibėgėjimas ir maksimalus greitis: „2.5 TFSI“ variklis
Su itin galingu penkių cilindrų varikliu, „Audi RS 3“ yra vienintelis toks modelis segmente. Jo „2.5 TFSI“ motoras devynis kartus buvo pripažintas geriausiu „International Engine of the Year“ apdovanojimuose, o naujausioje kompaktinio sportinio automobilio versijoje jis yra dar galingesnis nei kada nors anksčiau.
Naujasis „RS 3“ iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,8 sekundes, maksimalus greitis yra apribotas ties 250 km/val., bet gali būti padidintas iki 280 km/val.
Su „RS Dynamic“ paketu ir keraminiais stabdžiais jo maksimalus greitis gali siekti net 290 km/val. ir tai reiškia, kad su tokia dinamika ir maksimaliu greičiu, „Audi RS 3“ pasižymi geriausiomis dinaminėmis savybėmis klasėje. Tą užtikrina ir iki 500 Nm (+20 Nm) padidintas sukimo momentas, sukuriamas nuo 2250 iki 5600 aps./min. ir leidžiantis „Audi RS 3“ įsibėgėti greičiau esant žemesniems sūkiams. Maksimali variklio 294 kW (400 AG) galia pasiekiama esant mažesniems kaip 5600 aps./min. sūkiams ir galima iki pat 7000 aps./min.
Septynių greičių, dviejų sankabų transmisija yra ta grandis, per kurią penkių cilindrų variklio galia perduodama į kelią ir pasižymi itin trumpu pavarų perjungimo laiku. Unikali variklio 1-2-4-5-3 uždegimo sistema ir nepakartojamas garsas vairavimui suteikia dar labiau išskirtinį potyrį. Pirmą kartą išmetimo sistemoje sumontuota reguliuojama sklendžių valdymo sistema, užtikrinanti dar įspūdingesnį garsą, kurį galima nustatyti su dinamine „Audi drive select“ sistema.
Pavyzdžiui, pasirinkus „Dynamic“ ir „RS Performance“ važiavimo režimus, sklendės yra atveriamos žymiai anksčiau, o efektingas garsas skamba dar stipriau. Be to, nepakartojamas penkių cilindrų variklio garsas dar labiau ryškesnis, pasirinkus sportinę „RS“ išmetimo sistemą.
Maksimalios valdymo savybės: „RS Torque Splitter“ sistema ir pritaikyti „RS 3“ važiavimo režimai
Naujasis „Audi RS 3“ yra pirmas „Audi“ modelis, kurio bazinėje įrangoje yra sukimo momento skirstymo sistema, pakeitusi ankstesnėje versijoje buvusią daugiadiskę movą. Nuo šiol elektronikos valdomą daugiadiskę movą turi kiekvienas galinis pusašis, o tai leidžia pasiekti, kad sukimo momentas yra skirstomas optimaliai.
Važiuojant dinamiškai, sistema padidina sukimo momentą didesnę prispaudimo jėgą turinčiam galiniam ratui, o tai itin sumažina nepakankamą pasukamumą. Sukant į kairę, didesnis sukimo momentas perduodamas galiniam dešiniajam ratui, dešiniuose posūkiuose – kairiajam galiniam ratui. Be to, nauja sistema leidžia kontroliuojamą automobilio slydimą uždarose trasose.
Išraiškingas ir nepakartojamas: išorė ir žibintai
Naujo „Audi RS 3“ dizainas yra dar dinamiškesnis ir atletiškesnis nei pirmtako. Bazinėje versijoje „RS 3“ turi siaurus LED priekinius ir galinius žibintus su dinaminėmis posūkių šviesomis, pasirinktinai galimi „Matrix LED“ žibintai su tamsintais apvadais ir skaitmeninėmis dienos šviesomis. Jos sukuria išskirtinę išvaizdą – kairiajame žibinte matoma atsisveikinimo ir pasisveikinimo languota vėliava, vairuotojo pusėje atvaizduojamos „RS 3“ raidės. Važiuojant languota vėliava šviečia abejose pusėse.
Bazinėje versijoje „RS 3“ turi 19 colių „10-Y“ dizaino ratlankius, pasirinktinai galimi itin sportiško dizaino, „RS“ logotipu pažymėti „5-Y“ stipinų ratlankiai. Taip pat „Audi“ pirmą kartą siūlo pasirenkamas sportines „Pirelli P Zero Trofeo R“ padangas. Automobilių sporto dizainas apima ir „RS“ galinį buferį su integruotu difuzoriumi ir „RS“ išmetimo sistemą su dviem dideliais ovaliais antgaliais.
Viskas valdoma: vairas su padėties žyme ir „RS Mode“ mygtukas
Bazinis „RS 3“ modelis turi daugiafunkcį trijų stipinų oda aptrauktą „RS Sport“ vairą su plokščia apatine dalimi ir metalinėmis pavarų perjungimo svirtelėmis. Pasirinkus „Design“ paketą, su „RS“ žymėjimu bus ir 12-tos valandos žymė ant vairo, rodanti vairo padėtį. Pasirinktinai galimas apvalus „RS“ vairas su rankų jutikliu, reikalingu pagalbinėms važiavimo funkcijoms, o ant abiejų vairų dešinėje pusėje yra „RS Mode“ mygtukus.