Vertinimo komisijos skirtas rekordinis per visą apdovanojimų istoriją taškų skaičius rodo, kad naujųjų BMW 7 automobilių kėbulas šiuo metu yra aukščiausias technologijų standartas automobilių pramonėje.
„Esame įpratę, kad naujas, saugesnis ir prabangesnis modelis dažniausia reiškia ir paaugantį svorį. Tačiau naujasis BMW 7 sedanas sulaužė šį stereotipą patvirtindamas dizaino, kūrybos ar technologijų srityje vis labiau įsigalintį šūkį „mažiau yra daugiau“, – sako Aurimas Tamašauskas, BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje.
Naujos BMW 7 serijos sedanų kėbulas „Carbon Core“, pagamintas naudojant plieno, aliuminio ir anglies pluošto medžiagų derinį, surinko 41,87 balų iš 50-ties maksimalių. Tai – aukščiausias įvertinimas per „EuroBodyCar“ apdovanojimų, įsteigtų 2002-aisiais, istoriją. Šie apdovanojimai laikomi svarbiausiu įvertinimu už inovacijas automobilių kėbulų konstrukcijos srityje.
Gaminant kėbulą „Carbon Core“ pirmą kartą serijinės gamybos automobiliuose panaudotas anglies pluošto ir grūdinto plieno junginys. Šis novatoriškas medžiagų derinys leidžia padidinti kėbulo konstrukcijos atsparumą deformacijoms ir tuo pačiu metu pastebimai sumažinti bendrą automobilio svorį. Tiesa, lengvesnis tapo ne tik pats kėbulas – dėl išaugusio konstrukcijos atsparumo atsirado galimybė naudoti mažesnio svorio detales kitose automobilio vietose, pavyzdžiui, lakštinio plieno elementus tarp automobilio durelių ertmių.
Kurdami naujųjų BMW 7 sedanų kėbulą bendrovės inžinieriai pasirėmė patirtimi, įgyta dirbant su „BMW i“ serijos modeliais, turinčiais elektros pavarą – elektromobiliu „BMW i3“ ir hibridiniu superautomobiliu „BMW i8“. Šiuose modeliuose vairuotojų ir keleivių kabina yra pagaminta vien tik iš anglies pluošto.
Kėbulo patobulinimai, taip pat aliuminio naudojimas variklio dangčiui ir šoninėms durims bei kitų lengvasvorių sprendimų pritaikymas leido naujosios kartos BMW 7 automobilių svorį sumažinti iki 130 kg, palyginti su ankstesniais modeliais. Dabartinis BMW septintosios serijos sedanas sveria apytikriai tiek, kiek ir trečiosios kartos giminaitis, debiutavęs dar 1994-aisiais.
BMW 7 sedanuose naudojamos lengvasvorės medžiagos lemia ir beveik idealų (50:50) svorio paskirstymo santykį tarp ašių bei žemiau esantį automobilio svorio centrą. Tai prisideda prie dar geresnių šio sedano dinaminių važiavimo ypatybių, aukštesnio komforto lygio ir išaugusio našumo.
Apdovanojimai „EuroCarBody“ buvo paskelbti pasaulinėje konferencijoje „Global Car Body Benchmarking Conference“. Konferencijoje, vykusioje Bad Nauheime, Vokietijoje, dalyvavo per 550 automobilių ekspertų iš 24 šalių, kurie diskutavo apie naujausius pasiekimus ir ateities inovacijas kuriant ir gaminant automobilių kėbulus.