Suprasti akimirksniu
- „CUPRA Born VZ“ dar galingesnis ir greitesnis: išvysto 240 kW/545 Nm galią, įsibėgėja iki 100 km/val. tik per 5,7 sek. ir pasiekia 200 km/val. greitį.
- Sportiškesnis salonas su CUP sportinėmis sėdynėmis, kurios įeina į standartinę įrangą, bei rekuperacinio stabdymo svirtelėmis ant vairo.
- Patobulintas stabdžių veikimas, tvirtesnė pakaba, jautresnis vairas ir pedalai pagerina automobilio dinamiką.
- Kėbulo išvaizdą praturtina nauji 20 col. ratlankiai iš lengvojo lydinio, įskaitant kaltinius, su didelio efektyvumo padangomis, išraiškingas VZ logotipas gale bei naujos spalvos.
Naujausias šios markės modelis žymimas raidėmis VZ, kurios yra ispaniško žodžio „Veloz“ (greitas) trumpinys. Su patobulinta pakabos geometrija, sportiniu vairu ir patobulintais stabdžiais „CUPRA Born VZ“ kelyje išvysto 240 kW galią ir pasiekia 545 Nm sukimo momentą. Visa tai užtikrina geriausias charakteristikas tarp „CUPRA Born“ modelių, o šis automobilis yra dinamiškiausias savo segmente.
„2021 metais paleistas mūsų pirmas grynasis elektromobilis „CUPRA Born“ buvo labai svarbus šios markės plėtros etapas. Pernai pardavus 45 300 automobilių arba 44,4 proc. daugiau nei užpernai, mūsų lūkesčiai išsipildė su kaupu“,- sako CUPRA bendrovės vykdomasis direktorius Wayne Griffiths.
„CUPRA Born VZ“ elektros variklis pasiekia 240 kW galią arba 40 proc. daugiau nei ankstesnis modelis su „e-Boost“ variklio galios stiprintuvu. Sukimo momentas taip pat pasiekia 545 Nm aukštumas. Tai 75 proc. daugiau nei bet kuris kitas „Born“ modelis.
Tai reiškia, kad „CUPRA Born VZ“ iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,7 sekundės – viena sekunde greičiau nei modelis su „e-Boost“. Tai pat padidėjo didžiausias pasiekiamas greitis, kuris dabar yra 200 km/val. arba 40 km/val didesnis nei modelio su „e-Boost“.
„CUPRA Born VZ“ turi patobulintą važiuoklę, kuri užtikrina automobilio dinaminės charakteristikas minėtiems rodikliams pasiekti. Nauja DCC sportinė pakaba, jautrus vairas ir stabdžių pedalas, o taip pat tvirtas galinis stabdis – visi kartu šie elementai užtikrina aukščiausio lygio dinamines charakteristikas.
Nauji galiniai „CUPRA Born VZ“ amortizatoriai ir spyruoklės suderinti su atnaujintomis priekinių amortizatorių vožtuvų nuostatomis ir spyruoklių konstrukcija, atnaujintais skersiniais stabilizatoriais. Visi šie DCC sportinės pakabos elementai užtikrina geresnį automobilio valdymą ir amortizuoja visus kelio nelygumus.
„CUPRA Born VZ“ vairo mechanizmas tapo sportiškesnis su nauja programine ir mechanine įranga.
Patobulinus stabdžių sistemą, VZ stabdžių pedalo eiga yra kietesnė, tvirtesnė, stabdymo atsakas tikslesnis, nėra to minkštumo, kuris jaučiamas standartiniuose „CUPRA Born“ modeliuose.
Įspūdinga automobilio galia ir dinaminės charakteristikos pasiekiamos neaukojant nuvažiuojamo atstumo – „CUPRA Born VZ“ preliminariai gali nuvažiuoti iki 570 km.
Patobulintos baterijos grynoji talpa yra 79 kWh (+2 kWh). Įkrovimo technologija labai praktiška: bateriją galima įkrauti namuose nuo 11 kW kintamosios srovės šaltinio arba 170 kW nuolatinės srovės greitojo įkrovimo stotelėje, kurioje per 30 min. ją įkrausite nuo 10 iki 80 proc.
„CUPRA Born VZ“ kėbulas turi dvi naujas spalvas. Specialiai „CUPRA Born VZ“ sukurta tamsiai žalia „Dark Forest“. Kitas pasirinkimas – juoda „Midnight Black“.
Estetiškumo ir efektyvumo dermę pabrėžia dviejų rūšių nauji 20 col. lengvojo lydinio ratlankiai, vieni – 3D su vario intarpais, kiti – kaltiniai. Platesnės didelio efektyvumo padangos padeda galu varomam „CUPRA Born VZ“ pasiekti įspūdingą galią ir sukimo momentą. Šio modelio ratlankiai taip pat platesni (8J20 col.), lyginant su „CUPRA Born“ ratais (7.5J19 col. ir 7.5J20 col.).
Salonas
„CUPRA Born VZ“ salone tęsiama emocijas keliančio dizaino tradicija. Išskirtinės CUP sportinės sėdynės yra tik šio „CUPRA Born“ modelio standartinėje įrangoje. Tarp kitų modelių tokias sėdynes taip pat turi „CUPRA Formentor VZ5“ ir „CUPRA Leon VZ CUP“. Jos yra žemesnės, ergonomiškesnės ir sportiškesnės. „CUPRA Born VZ“ CUP sportinės sėdynės pagamintos iš SEAQUAL® YARN tekstilės (siūlai gaminami iš vandenynuose surinkto plastiko) bei DINAMICA audinio, kurio sudėtyje yra 73 proc. perdirbto poliesterio.
Patobulinus važiuoklės konfigūraciją, „CUPRA Born VZ“ gali patogiai važiuoti penki keleiviai ir mėgautis vaizdu pro stoglangį.
Ant „CUPRA Born VZ“ vairo yra rekuperacinio stabdymo reguliavimo svirtelės, su kuriomis galima pasirinkti tris skirtingus energijos regeneravimo lygius. Atleidus greičio pedalą, elektros variklis ima veikti kaip generatorius ir grąžina energiją į bateriją, iš kurios energija tiekiama elektros pavarai, taip sumažinant stabdžių dėvėjimąsi.
Vairuotojas gali valdyti rekuperacinį stabdymą pagal savo vairavimo stilių svirtelėmis ant vairo, kai pavara yra D režime. Pasirinkite pageidaujamą lėtėjimą tiesiog naudodami svirteles.
„CUPRA Born VZ“ turi dar geresnius skaitmeninius įtaisus. Naujo ir didesnio 12,9 col. (+0,9 col. lyginant su „CUPRA Born“) informacijos ir pramogų sistemos jutiklinio ekrano apačioje patogiai įkomponuota retro stiliaus šviečianti įrankių juosta, kurią liečiant galima reguliuoti salono temperatūrą ir garsą.
„CUPRA Born VZ“ iš papildomos įrangos galima rinktis naują aukštos kokybės garso sistemą su 10 garsiakalbių, kuri sukurta bendradarbiaujant su „Sennheiser“.
Galinga 425 vatų sistema sukuria nepakartojamą skambesį salone, o metaliniai garsiakalbių tinkleliai gražiai papildo salono dizainą. Šioje garso sistemoje įdiegta „Sennheiser“ „AMBEO Concerto“ programinė įranga, kuri atskiria muzikos skambesiui svarbius komponentus, įskaitant skirtingus instrumentus ir patalpos akustiką, ir paskirsto juos automobilyje tobulam skambesiui sukurti.
Išmanusis salono apšvietimas įeina į standartinę įrangą. Neapsirikite, tai ne foninis apšvietimas, o nauja žmonių ir mašinų komunikacijos dimensija.
Per visą prietaisų skydelio plotį horizontaliai išdėstyti LED išryškina tam tikras funkcijas, įspėja ir informuoja vairuotoją ir keleivius. Informacija apie įkrovos būseną, iš pagalbos vairuotojui sistemų (susidūrimui iš priekio išvengti, adaptyvaus greičio palaikymo ir C2X įspėjimo apie pavojus); informacijos ir pramogų sistemos funkcijos (valdymas balsu, skambučiai, navigacijos sistema), o taip pat užrakinimą ir atrakinimą, įlipimą ir išlipimą. Šie vaizdiniai signalai padidina informuotumą, todėl „CUPRA Born VZ“ yra saugesnis ir išmanesnis.
Dėmesį saugumui ir patogumui šios markės automobiliuose iš karto galima atpažinti iš daugybės atnaujintų ir naujų pažangių pagalbos vairuotojui sistemų, padedančių vairuotojui bet kokioje situacijoje.
„Travel Assist 2.6“ sistema apjungia adaptyvaus greičio palaikymo (ACC) ir laikymosi važiavimo juostoje funkcijas, taip pagerindama „CUPRA Born VZ“ vairavimo patirtį. Nauja versija, naudojant debesijos duomenis, palengvina važiavimą keliais, ant kurių nesimato skiriamųjų linijų. Ji taip pat padeda keisti eismo juostas važiuojant greitkeliu.
Dabar ypač lengva pastatyti „CUPRA Born VZ“ į stovėjimo vietą. Naujoji pagalbos parkuojant per nuotolį sistema kleidžia vairuotojui įvaryti automobilį į stovėjimo vietą naudojantis išmaniuoju telefonu, o apmokytas parkavimo asistentas žemėlapyje išsaugo parkavimo duomenis ir trajektoriją ir išmoksta pastatyti automobilį į nuolatinę stovėjimo vietą. 360˚ vaizdo kamera rodo vairuotojui vaizdą aplink automobilį ir padeda jį pastatyti bet kurioje vietoje.
Saugos ir komforto technologijų pakete yra pagalbos persirikiuojant funkcija, įspėjanti apie aklojoje zonoje esančius arba greitai artėjančius automobilius, automatinio priekinių žibintų valdymo funkcija, dinaminio kelio ženklų atpažinimo ir rodymo funkcija, įspėjimo apie kliūtis išlipant iš pastatyto automobilio funkcija.
CUPRA vysto mobilumą prisiimdama atsakomybę už aplinką. Štai kodėl „CUPRA Born“ buvo pirmasis CO2 neutralus modelis. Jo gamybos tiekimo grandinėje naudojama energija iš atsinaujinančių šaltinių, o likusi taršos dalis kompensuojama investuojant į aplinkosaugos projektus laikantis aukščiausių standartų. Toks pats požiūris taikomas ir „CUPRA Born VZ“.
„CUPRA Born VZ“ pasirodys rinkoje 2024 m. trečiame ketvirtyje.