2023 03 09

Naujasis „Euro 7“ standartas: tarša mažės, bet automobiliai brangs

Europos automobilių pramonė ruošiasi naujo taršos standarto „Euro 7“ įvedimui. Europos komisija siūlo, kad naujieji reikalavimai transporto priemonėms pradėtų galioti jau nuo 2025-ųjų metų. Tačiau gamintojai tokius užmojus vertina skeptiškai ir tvirtina, kad taršos prasme pokyčių bus mažai, o išlaidos naujiesiems reikalavimams įgyvendinti guls ant pirkėjų pečių – nauji automobiliai tikrai brangs.
Dūminantis automobilis
Dūminantis automobilis / 123rf.com nuotr.

Nauji reikalavimai ne tik varikliams, bet ir stabdžiams

Naujasis „Euro 7“ standartas apibrėš ne tik dar mažesnius leidžiamus išmetamųjų teršalų kiekius, bet ir įneš naujų reikalavimų, tokių kaip kietųjų dalelių išmetimas dylant stabdžiams bei padangoms.

Be to, „Euro 7“ standartą automobiliai turės atitikti ilgiau. Standartas bus taikomas automobiliams iki 200 tūkst. kilometrų ridos ir 10 metų amžiaus. Nuo 2014-ųjų metų pradėtas taikyti „Euro 6“ bei 2020-aisiais metais patobulintas „Euro 6d“ standartas dabar numato per pusę trumpesnius kriterijus – 100 tūkstančių kilometrų ir 5 metai nuo pagaminimo.

„Euro 7“ standartas turėtų įvesti ir dar vieną naujovę – griežtesnę automobiliuose sumontuotų taršos sistemų apsaugą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis