„Nuo „Sportster” linijos pristatymo 1957 metais, „Harley-Davidson” įrodė, kad įmanoma sėkmingai „Sportster” modelį nuolat atnaujinti, ir būtent su „Roadster“ įrašomas naujas skyrius šioje sportinių motociklų istorijoje“, - sako „Harley-Davidson“ stiliaus direktorius Bradas Richardsas.
„Mes stebėjome savo klientus, kurie važiavo su „Sportster” modeliu įvairiais keliais, kurie pirko šį modelį, turėdami skirtingus motyvus ir skirtingą gyvenimo stilių. Naujajame motocikle „Roadster“dera įvairių stilingų dalių mišinys, tačiau mūsų idėja buvo sukurti tikram motociklininkui skirtą motociklą, tokį sportinį motociklą, kuris stipriai ir galingai sujungtų vairuotoją, kelią ir troškimą važiuoti“.
Šis modelis pasižymi minimalistiniu dizainu, kurį įkvėpė klasikiniai lenktyniniai motociklai ir šiuolaikinės techninės naujovės. Motociklo detalės apnuoginamos, o profilis atkartoja lenktyninius „Sportster” 1950 – 1960-ųjų metų modelius, tai tikras šiuolaikinis „Caferacer".
Motocikle „Roadster” yra oru-aušinamas 1200 cm3 „V-Twin“ variklis, o 19 colių priekinis ir 18 colių galinis lieto lydinio ratai buvo sukurti specialiai šiam modeliui.
„Idėją sukurti tokius ratus pasiskolinau iš klasikinių „Laced“ ratų, ir šie ratai yra vieni sudėtingiausių ratų, kuriuos esame sukūrę iki šiol,”- dėsto „Harley-Davidson” gamybos dizaineris Benas McGinley.
„Susipynę stipinai šauna į priešingą pusę ir taip sukuria dramatinį vizualinį efektą. Pagal savo dydį šie ratai taip pat yra labai lengvi ir šia savybe harmoningai papildo visą „Roadster” arsenalą.“
Naujojo „Roadster“ priekinė pakaba yra sustiprinta naujomis 43 mm apverstomis šakėmis su trigubomis spyruoklėmis. Galiniuose amortizatoriuose įmontuotos dujomis reguliuojamos emulsinės ritės ir trigubos spyruoklės su reguliuojama apkrova. Šie pakabos sprendimai skirti geresniam ir patogesniam važiavimui, geresniam stabilumui posūkiuose pasiekti ir efektyvesniam stabdymui. Tai daro motociklą žymiai pranašesnį už senesnius „Sportster” modelius. Stabdymo galią šis motociklas pasiekia dviejų 11,8 colių plaukiojančių rotorių, esančių priekiniame rate, dėka.
Siekiant išlaikyti būdingą „Roadster’iams“ „apnuogintą“ apatinės dalies dizainą, 1,5 colio buvo sutrumpintas galinis sparnas, jis padarytas trumpesnis nei turėjo jo pirmtakai. Galiniai posūkio signalai pritvirtinti tiesiai prie sparno statramsčių, naujoviška plokštelė ir galinis lempų modulis bei „fast-back“ sėdynė perteikia tvirtą ir neperkrautą vaizdą.