„Hyundai Motor Europe“ Vykdantysis direktorius Thomas Schmidas pakomentavo: „Naujajame „Tucson“ už prieinamą kainą pristatomas naujų saugumo technologijų rinkinys, pavyzdžiui autonominio avarinio stabdymo sistema. „Euro NCAP“ suteiktas penkių žvaigždučių įvertinimas yra įrodymas, kad mūsų automobiliuose diegiama kokybė ir sauga“.
Naujajame „Tucson“ įmontuotos aktyviosios ir pasyviosios saugos priemonės
„Euro NCAP“ bandymo išvada rodo, kad naujasis „Tucson“ yra vienas saugiausių ir patogiausiai įrengtų automobilių savo segmente. „Hyundai“ naudojamos pačios naujausios aktyviosios saugos technologijos pagerina įspūdingus automobilio saugumo rezultatus.
Nors „Euro NCAP“ kreipė dėmesį tik į eismo juostos laikymosi sistemą ir greičio ribojimo informacijos funkciją, naujajame „Tucson“ yra įrengta daugybė kitų saugos funkcijų, padedančių išvengti nelaimingų atsitikimų ar juos sušvelninti.
Viena jų – autonominio avarinio stabdymo sistema, įspėjanti vairuotoją apie netikėtas avarines situacijas ir autonomiškai stabdanti automobilį, kai to reikia. Aklosios zonos stebėjimo sistema, įspėjimo apie gale važiuojančius automobilius sistema ir automobilio stabilumo valdymas suformuoja visą aktyviosios saugos priemonių paketą.
Siekiant didesnio pėsčiųjų saugumo, naujasis „Tucson“ yra aprūpintas standartine aktyvaus variklio dangčio sistema, pakeliančia automobilio variklio dangtį, kad sumažintų smūgio stiprumą susidūrus su pėsčiuoju. Naujojoje kėbulo konstrukcijoje dabar naudojamas 30 proc. pažangesnis tvirtas plienas, padidinantis automobilio standumą ir atsparumą smūgiams. Be to, sutvirtintos kėbulo jungtys leidžia geriau paskirstyti susidūrimo energiją. Tai – dar vienas svarbus veiksnys teigiamam „Euro NCAP“ bandymo rezultatui.
Naujasis „Tucson“ šiuo metu parduodamas visoje Europoje. Ryškų automobilio dizainą papildo patrauklus technologijos, komforto ir patogumo savybių komplektas. Tai garantuoja „Hyundai“ sėkmę SUV segmente: įmonė Europoje pardavė daugiau nei 1,2 milijono SUV klasės automobilių.